wil graag online met ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

ps3help

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
ik heb een ps3. en wou graag online dus heb een wifi max gekocht en aangesloten op mijn pc en mijn ps3 onvangt mijn wifi goed alleen nu moet ik nog wat dingen weten.

ip adress ... ... ...
subnetmasker ... ... ...
standaard router ... ... ...
primaire dns ... ... ...
secundaire dns ... ... ...

ip adress en subnetmasker weet ik wel maar die andere dingen niet .
wil iemand mij helpen.

oke ik heb nu beveiliging op mijn wifimax maar ik moet nog steeds die codes weten

Laatst bewerkt:
Pakt ie met automatisch scannen je verbinding niet? Bij systeeminstellingen > systeeminformatie, kun je dacht ik de gegevens opvragen. Ik heb de PS3 nu niet aanstaan om het na te kijken.

Laatst bewerkt:
nou als ik met me ps3 scan dan pakt ie mijn wifi wel maar dan moet ik me adres instellen als ik automatish in stel dan vind ie later me ip adress niet dus dan moet ik het hand matig doen dus dan moet een paar dingen weten wat moet ik invullen en wat is niet zo belangrijk ??

Die gegevens zou je van je internet provider moeten hebben.

wifi max

:(maar nu heb ik weer een probleem ik heb al die dingen in gevult en krijg een fout melding 80710102 heb het al op google op gezocht en nog steeds niet online elke keer de zelfde fout :(:mad:

Het kan dat de Playstation network dan druk is. Ik had met het instellen van m'n account ook die melding. Een kwartier later geen melding meer en het account was ingesteld. Ik heb de PS3 wel via een kabel met het internet verbonden.

ik denk dat ik dat ook maar ga deon en die draadloose rommel verkope :D

Tipje,
Maak ook een Amerikaanse en eventueel een Japanse account aan. Er zijn daar weer andere downloads in de Playstation store te vinden, dan in de Europese Playstation store.:) Even googlen hoe je dat precies doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan