wil me packard bell terug zetten naar fabrieks instellingen maar het lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2014
hallo, ik wil me packard Bell laptop naar de fabrieks instellingen zetten maar dat gaat niet ik krijg de melding instellingen van de harde schijf zijn niet ingesteld op standaard fabrieksinstellingen herstel afgebroken.
wat moet ik doen???:confused:

Precies gedaan wat er in het handboek van deze laptop staat om terug te gaan naar de fabrieksinstelling?

Melding lijkt me duidelijk: Blijkbaar heb je met de partities lopen schuiven/vergroten/verkleinen/verwijderen, zodat de schijfstructuur niet meer overeen komt met hoe het uit de fabriek kwam.

Zal er dan dus op neer komen (gegeven de melding) dat je eerst de partitiestructuur precies moet terugbrengen naar hoe het was bij aflevering. Dus ga je afvragen wat je ermee gedaan hebt, of je dat weer kunt terugdraaien, of je daarbij evt. de inhoud van de partities (=bestanden) mag verliezen etc.

Tijs.

Melding lijkt me duidelijk: Blijkbaar heb je met de partities lopen schuiven/vergroten/verkleinen/verwijderen, zodat de schijfstructuur niet meer overeen komt met hoe het uit de fabriek kwam.

Zal er dan dus op neer komen (gegeven de melding) dat je eerst de partitiestructuur precies moet terugbrengen naar hoe het was bij aflevering. Dus ga je afvragen wat je ermee gedaan hebt, of je dat weer kunt terugdraaien, of je daarbij evt. de inhoud van de partities (=bestanden) mag verliezen etc.

Tijs.
ik heb eigenlijk niks aan dat gedaan ik weet eerlijk gezegd niet eens waar je het over heb XD maar ik heb me laptop een keer naar de winkel terug gebracht en toen zijn de problemen ontstaan:S

Het kan zijn dat ik de melding verkeerd heb geinterpreteerd, en dat die bedoelde te zeggen dat het terug indelen zoals hij ooit was wel gedeeltelijk is geprobeerd maar dat dat niet (compleet) gelukt is.

Lijkt me dat je moet gaan uitzieken wat de winkel allemaal gedaan heeft. Zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat die een andere harddisk erin gezet heeft, van een grootte die afwijkt van wat er origineel in zat.
Verder vraag ik me af of je op de reparatie van die winkel geen garantie had, oftewel of je de huidige problemen niet gratis door dezelfde winkel kunt laten verhelpen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan