Wil nieuwe Laptopt aanschaffen (budget : 800euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutterr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Wil een degelijke laptop aanschaffen. Kijk normaal op de bestbuy-reeks van tweakers, maar aangezien deze voor laptops dit jaar nog niet uit is, enige tips?
De laptop hoeft niet games op maximale instellingen te kunnen spelen, maar games draaien moet hij wel! Het budget is hierbij 800euro. Wie kan mij helpen?

als je de laptop voor vooral gamen gaat aanschaffen zou ik toch echt voor een desktop gaan..
voor die prijs heb je niet een game laptop

Weet ik, en het hoeft ook echt geen game laptop te zijn. Hij moet gewoon de spelletjes iig ''redelijk kunnen draaien''. Het moet tóch een laptop worden. Dus eentje in het budget segment...

Hier een Lijst met Dell Inspiron 17R. Ik zou voor de derde of vierde gaan en net onder de €800,-. De Laatste is ook echt €749,- Daar zit dan wel een Quad Core cpu in. Ik heb die laptop zelf ook op het oog om die aan teschaffen.

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5720/fs

Laatst bewerkt:
Is Dell niet een beetje aan de prijzig kant als je kijkt naar laptops van Asus/Acer kwa specs/prijs?

Mijn Broertje had vorig jaar een XPS 17 gekocht met iets mindere specs dan er nu staat voor die inspiron en die was zelf nog duurder toen. Ik weet niet precies hoeveel, maar dit is toch een redelijk prijs. Er zit tenslotte een Nvidea Grafische kaart in van 1GB en een onboard Intel HD Grafische Chip. Daarom is de laptop ook ietsjes duurder. Nu zeg je zelf mijn max budget is €800,- dus dan moet jij niet gaan zeggen dit is een beetje aan de prijzige kant.

Deze asus is €714,- maar wel met 640GB hdd http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-K75VM-TY126V,10259,396235,425671.html.

Ik neem geen Acer meer. Absoluut never nooit. Moederbord 3 maanden voor de 4de levensjaar gestorven en een nieuwe Moederboard vond ik de prijs niet waard. Nu zolang een Packard Bell laptop van mn broertje in gebruik. Is tevens ook Acer, maar hier mankeert ook wat aan. Het plugje waar je je laadstekker insteekt is kapot en zit vast met Witte kit en tape. En ook is hierdoor de accu daar z'n donder. En slot 2 van het ram geheugen behekst. Wat je er ook insteekt zal het maar even doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan