wil wat info hebben voor internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

boudewijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
hallo iedereen

ik heb een vraagje:D

ik wil nieuw internet hebben want ik heb nu adsl met downstream 1024 en upstream 360 ofzo, dus ik dacht ik neem een demon adsl pakket. Die heeft een downstream 8000 en een upstream van 1024:evil:. ik wil namelijk voor de game condition-zero een server kunnen hosten. dus ik heb een hoge upstream nodig :D.

dus......

weten jullie iets waar je een hoge upstream en een hoge downstream hebt. hoger dus dan dit. kom maar met al jullie ideen:thumb:

Als jij een server gaat hosten heb je mogelijk genoeg kennis in huis om in Google te kunnen typen :
"Adsl vergelijken" om vervolgens o.a. hier uit te komen......

op http://www.internetten.nl kun je prijsen en snelheden met elkaar vergelijken.
1024 up is momenteel wel zo'n beetje het meest wat je kan krijgen, maar ik zag al dat je bij CompuServe - Breedband dezelfde snelheid voor 10 euries goedkoper kan krijgen :) en datalimiet onbeperkt, terwijl je nij demon fair use policy hebt.

Nouja kijk zelf maar :)

Ik ben bang dat je ook niet veel meer zal kunnen krijgen dan die 1024 up :
de maximale downloadsnelheid van de ADSL techniek is 8192 kilobits per seconde. De maximale uploadsnelheid is 1024 kilobits per seconde. Of je deze snelheden ook echt zal halen is niet van te voren te zeggen, omdat dit afhankelijk is van meerdere factoren, waaronder de afstand tot de telefooncentrale en de kwaliteit van de koperdraad van KPN. Veel providers garanderen daarom ook niet de maximale snelheid, maar bijvoorbeeld een gedeelte.

Geplaatst door gast0225
afstand tot de telefooncentrale en de kwaliteit van de koperdraad van KPN

Ik kan je vertellen dat de KPN daar niet helemaal eerlijk in is, een collega van mij heeft zelf bij KPN gewerkt en die wist te vertellen dat toen hij zelf ADSL wou ( hij vroeg dit op de normale manier aan als klant ) hij de opmerking kreeg dat ADSL bij hem thuis niet goed mogelijk was omdat de koperleiding niet toereikend zou zijn. Nou wil het feit dat in grote steden iedereen is aangesloten in een lus systeem, je krijgt 4 draden binnen ( 2 gaan linksom de straat uit en 2 rechtsom de straat uit naar de centrale )
Thuis zijn er bij iedereen maar 2 draden aangesloten, mocht het nou zo zijn dat je draadjes verlies opleveren dan kunnen ze de andere 2 parrallel meeverbinden zodat je wel een goede lijn hebt.
:cool: Toen mij collega ze vertelde dat hij een ex werknemer was en ze vertelde van de 2 extra draadjes kon het ineens wel :rolleyes:

zo dat is dom van kpn, maar kpn is al super duur. daarom wil ik iets dat niet via kpn gaat. want ik heb daar altijd problemen mee:mad:. maar t1,t3 is dat veel duurder dan adsl en gaat het ook echt sneller?

Ik host momenteel al bijna een jaar een Counter Strike 1.5 server met 12 max op een 1024/512 lijntje.
En het gaat redelijk tenzij er veel mensen me website(s) bezoeken of als ik ga surfen dan gaat die ping even omhoog maar nog nooit wat gehoord van Demon over "fair use" ;)
(en mijn server is toch redelijk vol de hele dag (15000 player connecties in 14 dagen is gemiddeld))

nou dat is echt super chil dan als ik 1024 heb kan ik zeker voor 16 mensen hosten:D :D :D .
ik heb nu dus wat gevonden op http://www.hostnet.nl
, maar ik weet niet of ik dit wel kan vertrouwen:confused:. ik ken deze firma namelijk niet. misschien jullie wel?

Laatst bewerkt:
Xs4all is lage ping (20/30) --> veel problemen, datalimiet.

Demon is mideelmatige ping (30/40) --> weinig probs, fair use

Voor de rest geen idee

he wouter jij hebt hier wel wat verstand van heb jij anders msn. dan kan het misschien ff aan jou vragen, mooie site trouwens:thumb:

Op mijn site staat mijn msn onder contact :p

Maare ik ga nu eerst slaapie doen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan