WildTangentinc

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Hoi allemaal,

Kon niet precies de juiste plek voor deze vraag vinden, dus ik hoop dat ik hier goed zit.

Op shockwave.com wil ik een spelletje spelen. Ik dien een programmaatje te downloaden: WildTangentinc. Zie bijlage.

Aangezien e.e.a. van Shockwave komt ben ik geneigd op ja te klikken en het te installeren, maar aangezien ik dit vaker krijg met andere gevalletjes (Gator company, deze klik ik natuurlijk altijd weg....) ben ik niet (meer) zeker.

Kan iemand mij geruststellen?!

Liefs,
Lein
 

Bijlagen

  • wildtangentinc.jpg
    wildtangentinc.jpg
    29,7 KB · Weergaven: 21
Je kunt altijd eens proberen als je op nee klikt of het spel het dan nog doet. Als het spel dan goed werkt hoef je niet op ja te klikken. Het is het proberen waart. :)
 
werkt niet

Hoi dude,

dat hat ik al geprobeerd. Ik kreeg toen de melding dat het progje wel degelijk nodig was.

Lein
 
En als je nou eens voor 1 keer op ja klikt? (Dus niet aanvinken ' altijd vertrouwen') Ik denk niet dat dat kwaad kan.
 
24 / 16 bit?!?!?!

Hoi dude,

Nou, heb het maar gedownload. Nu krijg ik het bijgevoegde schermpje. Enig idee hoe ik dat moet doen?

Greetz,
Lein
 

Bijlagen

  • 16bit.jpg
    16bit.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 27
aarrghhhh..

Nu geeft 'ie weer de melding:

Warning - No 3S hardware acceleration found. Your graphics card may not support 3D acceleration, or your Direct-X version may be too old.

Als ik dan op ok klik verschijnt er ineens een 'purchase' versie van het spel....

Help?!?!?!?

Liefs,
Lein
 

Bijlagen

  • 3d.jpg
    3d.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 22
Ik weet ook niet wat dit betekent. Ik heb zo'n schermpje nog nooit gehad. :( Heeft iemand anders misschien een idee???
 
dirext-X

Volgens mij heb ik dat wel ja.... eh.. hoe kom ik dat zeker te weten dan?
 
Volgens mij kun je alles van WildTangent maar het beste verwijderen. 't Is namelijk spyware... Als je pech hebt krijg je ook ineens een "WildTangent control panel" in je configuratiescherm, waar je moeilijk weer vanaf komt. ('k Heb eens iemand geholpen het te verwijderen; is gelukt, maar viel niet mee.)
 
Nou, lekker dan...

tja.. en nu.. moet ik het nu weer (proberen te) verwijderen en dus de spelletjes niet meer kunnen spelen of gewoon laten staan?!

Nu weet ik ut ff niet meer...

Iemand anders?

Groet,
Lein
 
voor buffy:

Hoi buffy,

heb even op google gezocht, maar er komt nergens naar voren dat het spyware zou zijn... het zou iets zijn voor 3d spellen etc.

hoezo denk jij dat het spyware is dan? Volgens mij valt dat wel mee namelijk!

Greetz,
Lein
 
Leintje,

Volgens Spybot - Search & Destroy is WildTangent spyware. Ook in spywarelijsten duikt de naam steevast op, bijv.: http://www.adoko.com/spywarelist.html Ík kwam met Google toch wel wat nare ervaringen met WildTangent tegen, bijvoorbeeld:

"I was doing some security checks and tests when I stumble across some Trojan behaviour...

Well it was not a Trojan...or at least that's what Wild Tangent Claims so we'll honour them and call it this...spyware that acts like a Trojan...except its not REALLY spyware either because hidden in the small print they tell you they do it. Wild tangent provides several games like Spades. I had 8 of them. The problem is I was never shown the small print because the games came on my system when I bought it.

Running a scan and fix for spyware should have brought it up and removed it right? right? WRONG! My adware did not detect it. ... Getting them off my system was a huge pain in the arse. At every turn there was another setback. I wasted a good hour of my life trying to remove them from it. IT DOEST WANT TO BE REMOVED and it fights you. I would just like to tell the world I think THEY SUCK!"

(http://empireezine2.tripod.com/computers/whatthehell.html)

Overigens las ik ook hier en daar dat het weinig kwaad kan, dus maak je niet te veel zorgen. Ik zou veiligheidshalve maar proberen wat je hebt geïnstalleerd weer te verwijderen, maar oordeel zelf...

Buffy
 
hoi Buffy

Mijn excuus voor het late bericht van mijn kant! Had niet opgemerkt dat er nog een bericht was....

Ik heb via adaware een update te doen, maar dit is niet gelukt.

Ga het bestand nu handmatig proberen te verwijderen. Als het niet lukt horen jullie het weer!

Groet,
Lein
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan