willekeurige code maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Weet iemand een gratis programma waarmme ik een door mij aangegeven aantal willekeurige codes van 25 tekens, bestaande uit hoofdletters en cijfers kan maken, en na alle 5 tekens een balkje (-)

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik ga die codegenerator verwijderen van de pagina waar hij nu staat. Als je hem wil gebruiken, moet je hem uploaden naar een hosting die php ondersteunt.

De source code staat in bijlage.

Bijlagen

Nee het is geschreven in een webtaal. Het kan enkel gebruikt worden als je het via internet benadert.

Ik heb spijtiggenoeg niet zoveel kaas gegeten van talen die desktopprogramma's schrijven, maar voor iemand die iets afweet van VB of C#, C++... moet het een eitje zijn.

ik gebruik vb en C#,

maar ik maak wel eens vaker websites met ASP.NET, die sla ik dan op in Mijn Documenten en benader ze dan via de browser, en dat werkt, misschien werkt dit dan ook

Ja, maar dat komt omdat je een lokale webserver geschikt voor asp.net draait. Voor dit zou je een lokale webserver nodig hebben die php draait, zodat je de php scripts op de localhost kunt draaien.

Xampp bvb.

Nadien zet je de php-file in je localhost map en benadert ze via http://localhost/

Het is wel een flinke omweg om dat allemaal te gaan installeren om dat ene scriptje van 1kb te draaien...

ik had nog een klein foutje gezien dat ik had gemaakt:
ik wil na alle 5 tekens een balkje en na 25 tekens een nieuwe regel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan