willekeurige toetsbediening direct vastzittende muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvel400

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Hallo allemaal,

Een vreemd iets heb ik gekregen met mijn pc.:mad:
Als ik windows xp opstart is er niets aan de hand ook kan ik alles doen met mijn muis,behalve als ik een willekeurige toets aanklik van mijn toetsen bord dat zit de muis vast en moet ik de computer opnieuw opstarten.
Nu heb ik al diverse dingen uit geprobeerd (geupdate windows en moederbord update chipset etc.ook een andere toetsenbord hielp niet.) om dit te verhelpen tot op heden is me nog niets gelukt.
Als laatste wat ik gedaan heb is alles formateren en xp er nieuw weer op te zetten.
Ik kom nadat ik de cd erin doe bij een venster om xp te installeren druk op "ENTER "of xp herstellen druk op R, maar dan komt het probleem want als ik dan deze toets aanklik zit de pc weer vast en kom ik niet verder.:confused:

Nu had ik ook nog een ghost backup van Xp gemaakt toen alles nog goed was deze heb ik terug gezet op de harde schijf en daarna opgestart niets aan de hand dacht ik maar tot dat ik weer een toets aan klik zit de muis vast en dus weer hetzelfde probleem.
Mijn configuratie is AMD athlon 2800 Mhz.
Moederbord Asus A7V600-x
Grafische kaart Radeon 9250 128mb
Toetsenbord + muis ps2

Het enige wat ik nog niet gedaan heb is updaten van de bios!!!!!
Kan dit het probleem zijn of zijn er nog andere mogelijkheden.
Alvast bedankt voor de reacties.

Is je muis en toetsenbord draadloos?
Zo ja, check de batterijen, en check of er niets in de buurt staat wat het signaal kan verstoren.

Is je muis en toetsenbord draadloos?
Zo ja, check de batterijen, en check of er niets in de buurt staat wat het signaal kan verstoren.

Bedankt voor je snelle reactie
De muis is niet draadloos.
Ook heb ik al een andere muis en toetsen bord geprobeerd helaas.
Ik heb een onboard geluidskaart en gewoon pci geluidskaart in de pc zitten hiervan ga ik nu de pci-kaart verwijderen en dan de onboard weer op enable of aut. zetten in de bios.
Je hoort nog hoe dit afloopt ik wil en zal dit probleem oplossen!!!!:shocked:

Gebruik je PS2 aansluitingen of USB?
Probeer anders beide USB aansluitingen.

Kan zijn dat je PS2 aansluiting defect zijn.

Gebruik je PS2 aansluitingen of USB?
Probeer anders beide USB aansluitingen.

Kan zijn dat je PS2 aansluiting defect zijn.

Ik heb allebei al geprobeerd ook helaas geen verandering ik zoek verder je hoort nog wel
hoe dit afloopt.:confused:

Ik heb nu ook een ghost van vista op deze schijf gezet ook helaas hetzelfde probleem.
Ook heb ik een andere schijf geprobeerd die op een andere pc wel goed is helaas gaat ook
deze vastzitten bij een willekeurige toets.Het blijft wel goed lopen zolang ik maar geen toets bedien.
Ik ga nu nogmaals zonder aan de toetsen te komen een update doen van alle onderdelen die er op deze pc zitten hopelijk lukt mij dit ,wordt vervolgt.:evil:

En daar was ik weer het is eindelijk gelukt om met de toetsenbord Xp te installeren. Ik heb dus een ghost copy van XP terug gezet op de harde schijf
hierbij kon ik alleen maar via de muis werken.
Ik heb een pci geluidskaart verwijderd en heb in de bios de default waarden aangegezet.
Hierdoor werd de onboard geluidskaart weer op aut. gezet.
Vervolgens heb ik alles geupdate wat er op deze pc zat dmv Everesthome programma.
Gelukkig kon ik ook nog diverse windows update`s binnen halen.
Daarna moest ik de pc weer opnieuw opstarten en tot mijn verbazing kon ik ook weer met het toetsenbord werken.probleem was dus denk ik een conflict tussen het moederbord en de pci geluidskaart.
Ik heb daarna de schijf weer geformateerd om te zien of ik dan ook een kale Xp weer kon installeren en ja alles draait nu weer als voor heen.
Het was even zoeken maar de aan houder wint.
Bedankt allen voor het plaatsen van de eventuele oplossingen.:thumb:
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan