Willen jullie mijn site testen met meubeltjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meubeltjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2012
willen jullie een mening geven over mijn site? Ik wil beginnen met meubeltjes verkopen en nieuw kinderondergoed.
Ik heb nog niet zoveel sta aan het begin, maar dit is een impressie.
Ben benieuwd! Alvast bedankt!

http://pimpmeubeltjes.jimdo.com/

wil ook graag weten hoe jullie mijn aanbod vinden. En hoe het aangeboden wordt. Zouden jullie dit kopen?

nou ik koop alles wel voor de 0 euro waar het voor staat
je bent nu verplicht om het te leveren voor die 0 euro

ojee, :eek:

Ik heb er nog geen prijzen bijgezet omdat ik daar nog niet over uit ben. Mss wordt et prijs per aanvraag.

Bedankt voor je reactie! Hoe vind je dat site verder?

Heb je alleen klein spul? Ik heb niets aan meubeltjes. Die zijn voor een theekransje van kinderen.

Wat doet een kledingstuk op een meubelsite?

PHP:
nou ik koop alles wel voor de 0 euro waar het voor staat
je bent nu verplicht om het te leveren voor die 0 euro

Oh jee, bijdehandjes gegeten vandaag? Die regel gaat niet op als er duidelijk sprake is van een foute vermelding.

@tecsman
ik heb het een keer bij dixons meegemaakt,stond per ongeluk een laptop voor 1 cent te koop
ik gelijk besteld en ze moesten wel leveren,en hebben ze ook gedaan

De vergrotingen van de foto's in de lightbox zijn nog steeds erg klein: die foto's zou ik flink groter maken zodat je de details goed kunt zien.

En verder: ik mis overal de maten! :rolleyes:
  • Uit de foto's van de meubeltjes kan je niet opmaken hoe groot ze zijn. Daar zal lengte/breedte/hoogte bij moeten, of bij het ronde tafeltje: hoogte/diameter. Daarmee krijg je een idee hoe het in een kamer staat, en of ze er wel in passen.
  • Een setje "lichtroze meisjesondergoed met bloem": als ik de maat niet weet, zal ik het niet gauw bestellen. Dan is het 10 tegen 1 òf te klein òf te groot!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan