Willen jullie mijn website beoordelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kajgies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Hallo dit is mijn site http://kajgies.tk/.

Willen jullie hem aub beoordelen en zeggen wat er beter kan aan bijv. de layout of de content.

Alvast bedankt.

Ik denk dat je sowieso een andere webhost zal moeten vinden als je iets proffesioneels op wil zetten. Denk niet dat er veel bedrijfen/particulieren naar een bedrijfje gaan die een (gratis) .tk domein gebruikt.

- Ruimte tussen header / linkjes kleiner, idem voor linkjes en inhoud

- Weet niet of het de bedoeling was om de linkjes in een center te gooien, maar da's aardig mislukt geloof ik:

[smallimg]http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fc9168052a5d/4fc916804864a-1.png[/smallimg]

- Ruimte besparen zodat je niet voor een grijze balk naar beneden gaat scrollen

Laatst bewerkt:
Hoi Probleempjes,
ik het was niet de bedoeling dat de linkjes gecentreerd waren maar het is wel een goed idee ik zal er morgen aan werken.
Wat bedoel je precies met "Ruimte besparen".
De ruimte tussen de linkjes zal ik ook iets kleiner maken.

Ps. Andere mensen zeiden tegen mij dat het logo niet bij de rest past vinden jullie dat ook zo ja wat kan ik dan beter als logo dan want ik heb geen ideeën meer voor logo's.

Ruimte besparen, als in, de ruimte tussen bepaalde dingen verkleinen, want zoals je ziet, zit er een flinke balk tussen je menu en de uiteindelijke inhoud. En niet te vergeten de nogal storende banner in het midden van de pagina die het menu en de inhoud uit elkaar 'rekt'.

Ik denk overigens dat je beter de banner in het midden als header kan gebruiken, dan de header die je momenteel gebruikt.

Zie dat je wat verandert hebt, maar het oogt net 'te druk' vind ik.

Misschien zoiets proberen?

4fc9244758f1d-1.jpg

Enneh.. haal de smiley even weg onder de onderste balk.

Ik vind de tekst die op de website staat erg lastig weglezen.
de positionering klop daarnaast voor geen enkele moer, in internet explorer is het menu bijvoorbeeld niet eens zichtbaar.

Ik heb het veranderd naar hoe die van Probleempjes er ongeveer uitziet.

@royb3
Wat bedoel je met de tekst niet goed leesbaar bedoel je dat het een slecht font is of dat de tekst te klein is?
Ik heb nu het menu ook zichtbaar gemaakt in ie, ie pakte een comment verkeerd.

de letters zijn heel erg slecht te lezen bedoeld hij waarschijnlijk, want het is een slecht lettertype (op een macbook is de website wel duidelijk te lezen, want daar zijn de letters heel anders).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan