'Wilt u toch het bestand verplaatsen?'

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiOuX_NL

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Berichten
172
Hallo,

Ik erger me regelmatig in Windows aan de melding met de vraag, of men toch het bestand wil gaan verplaatsen, terwijl je al duidelijk hebt aangegeven dat je werkelijk het bestand wilt gaan verplaatsen.

Je moet dan ook nog op 'ja' klikken wil je dat het verplaatsingproces doorgaat. Dat is hoogst irritant. Ik begrijp ook dus totaal niet waarom Windows bij sommige bestanden het wel vraagt en bij andere bestanden weer niet.

Kan iemand mij dit misschien haarfijn uitleggen?

Alvast bedankt en groetjes!
 
En dat is dus niet waar ook Total commander vraagt of je zekert weet of je wil verplaatsen tenzij je hem anders instelt. Maar de default install doet dat dus ook.
 
Met het progje Total Commander dus wel , maar dan moet je wel zeker weten wat je doet want dan kun je met één enkele klik bestanden weggooien dus ook degene die niet weg moeten/mogen
 
Geplaatst door SiOuX_NL
Hallo,

het bestand wil gaan verplaatsen, terwijl je al duidelijk hebt aangegeven dat je werkelijk het bestand wilt gaan verplaatsen.


Alvast bedankt en groetjes!

Gaat het hier om een bestand verwijderen naar de prullenbak, of verplaatsen naar bv een andere map/partitie?

Greetz Patrick
 
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb het druk gehad :(......

Het gaat dus om bestanden verplaatsen naar een andere map en niet naar de prullenbak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan