Jerry Deladik
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2004
Hallo, ik heb mijn PC geupgrade van Win 7 naar Win 10. Mijn systeem is een Medion PC met AMD PhenomII X4 925, 4 Gb en AMD Radeon HD5670 van een jaar of 5 oud. Hij liep goed onder Win 7 32 bit, maar werd wel wat traag. Win10 32 bit is een stuk vlotter, dus ik zou het wel willen houden. Probleem is dat het systeem regelmatig crashed, soms na een uur, soms na 2 minuten. Erg vervelend.
Soms crashed hij met een blauw scherm met witte sneeuw en soms met een blauw scherm met melding "internal_power_error"
Na zoeken op internet kom is steeds oplossingen tegen m.b.t. de graka en heb de driver dan ook via veilige modus vernieuwd. Helaas zonder resultaat.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?
Zou Win10 vers installeren het probleem oplossen?
Ik kan nog terug naar Win7, maar omdat dat traag was geworden doe ik dat liever niet.
Suggesties?
Soms crashed hij met een blauw scherm met witte sneeuw en soms met een blauw scherm met melding "internal_power_error"
Na zoeken op internet kom is steeds oplossingen tegen m.b.t. de graka en heb de driver dan ook via veilige modus vernieuwd. Helaas zonder resultaat.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen?
Zou Win10 vers installeren het probleem oplossen?
Ik kan nog terug naar Win7, maar omdat dat traag was geworden doe ik dat liever niet.
Suggesties?