win. 2000 over win 98 se

Status
Niet open voor verdere reacties.

proelikie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
ik draai nog op win 98se maar wil eigenlijk over op win 2000,kan ik de cd van win 2000 erin doen en dan gewoon installeren over win 98 heen,zonder dat er wat verloren gaat,zodat alles nog gewoon werkt zoals nu,ik heb namelijk geen zin om te formarteren en dan alles weer erop te zeten,of het is niet anders,hopelijk heeft iemand daar ervaring mee,groeten edwin

zoals jij denkt zal het helaas niet gaan.
Wel kun je windows 2000 naast windows98 zetten maar dan heb je ook nog een andere partitie nodig.

Ik zou zelf voor een schone installatie gaan en wel formateren.

Heb ik gelijk een vraagje over Win 2000, of dit bootable is vanaf de cd, of moet je eerst met die 4 diskettes aan de gang ?

Groeten,

Remy

Je kunt w2k gewoon over win98 heen installeren.

Of alle programma's dan nog werken moet je zelf achter komen

Geplaatst door Remy
Heb ik gelijk een vraagje over Win 2000, of dit bootable is vanaf de cd, of moet je eerst met die 4 diskettes aan de gang ?

Groeten,

Remy

De win2000 cd is bootable

Ok,

Thanx weet ik genoeg, had hier nog een 2000 pro met sp4 liggen, maar dan weet ik dat ik idd beter clean install kan doen en niet hoef te goochelen met diskettes

Groeten,

remy

Remy
En na installatie van win2k en sp4 ook even de rest van de updates bij microsoft ophalen.

Geplaatst door Remy

Groeten,

Remy

Het is wel belangrijk dat het een orginele 2000 cd is anders zul je hem eerst bootable moeten maken.

Poekie

Ok heren.....

Dank voor de tips !! :thumb: :thumb:

Geplaatst door poekie
Het is wel belangrijk dat het een orginele 2000 cd is anders zul je hem eerst bootable moeten maken.
Ook een niet orginele Win2000 cd-rom, kan bootable zijn.;)

En volgens mij wordt Win 2000 ook niet standaard verkocht met SP4 erop lijkt mij ;) ;) :p

En volgens mij heeft dit alles niks meer te maken met de oorspronkelijke vraag :rolleyes:

Ja idd waar is proelikie eigenlijke gebleven !? :)

Hopelijk kan ie met al de andere antwoorden ook wat doen ?? :rolleyes:

proelikie is er nog,ik zat even af te wachten wat er allemaal kwam,voor mij is het duidelijk ,gewoon met een schone pc beginnen is ie ook weer gelijk wat sneller,bedankt voor jullie meedenken,groeten edwin

Geplaatst door crash

Ook een niet orginele Win2000 cd-rom, kan bootable zijn.;)

Ik bedoelde ook eigenlijk te zeggen; als hij niet orgineel is kijk dan even of ie wel bootable is:)

Poekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan