Win 2000 Proffesional zelfde vrijheden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb nu WIN 98SE maar loopt regelmatig vast. Lees op forum dat ME niet veel verbeteringen geeft maar wel 2\Win 2000. Maar dat is vogens mij Win 2000 Professional. Niet veel mensen hebben deze software. Heb je in W2K net zoveel vrijheden als in 98 SE omdat zoals flopppy driver, CD rom, USB aansluitingen e.d. ?
Je ziet geen vraag van een expert maar van een simpele gebruiker die eindelijk van het meerdere keren herstarten af wil. Huidig sys is PIII 600 384 MB intern 17 GB vrij op HDD.

"Maar dat is vogens mij Win 2000 Professional", das hetzelfde, er is geen Home versie :p

Anyways, 2k biedt meer dan 98, het is alleen ff wennen :)

Geplaatst door frans.hofman
Heb nu WIN 98SE maar loopt regelmatig vast. Lees op forum dat ME niet veel verbeteringen geeft maar wel 2\Win 2000. Maar dat is vogens mij Win 2000 Professional. Niet veel mensen hebben deze software. Heb je in W2K net zoveel vrijheden als in 98 SE omdat zoals flopppy driver, CD rom, USB aansluitingen e.d. ?
Je ziet geen vraag van een expert maar van een simpele gebruiker die eindelijk van het meerdere keren herstarten af wil. Huidig sys is PIII 600 384 MB intern 17 GB vrij op HDD.

Ik heb Win2k en ben er zeer tevreden over. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik een vrij veeleisende gebruiker ben en heb eigenlijk geen klachten over Win2k.

Floppy drive, Cd-rom, USB werkt allemaal. En het zal goed draaien op het bovengenoemde systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan