Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door crash
Dat vraag je hier ook al;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=150655
Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.![]()
Geplaatst door mbraddock
he crash misschien dat je overdag op een kleuterschool zit maar de antwoorden die jij geeft slaan nergens op.de reden dat de vraag er 2 keer opstaat is omdat ik tevens iemand antwoord gegeven heb,voor de seriueze mensen die wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik graag wat van
Als je niks beters te doen hebt, dan iemand af te kraken.Geplaatst door mbraddock
he crash misschien dat je overdag op een kleuterschool zit maar de antwoorden die jij geeft slaan nergens op.de reden dat de vraag er 2 keer opstaat is omdat ik tevens iemand antwoord gegeven heb,voor de seriueze mensen die wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik graag wat van
Dit stond in de link die ik je gaf.hallo is er iemand die mij kan vertellen hoe ik win 2000 sneller kan opstarten (zonder 30 seconden bedenktijd)
in MSCONFIG kon dit niet
Wie heeft het hier over straffen?betrefd het bericht aan crash heb je misschien wel gelijk maar als beginner hoef je niet gelijk af gestraft te worden als je wat fout doet.
Dat was het ook voor mij M@rio.Geplaatst door m@rio
daarmee basta!![]()
Tweak ook je services, zie www.blackviper.com voor een uitgebreide uitleg over de services en wat iedere service doet.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.