win 2000 sneller opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbraddock

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
hallo is er iemand die mij kan vertellen hoe ik win 2000 sneller kan opstarten (zonder 30 seconden bedenktijd)
in MSCONFIG kon dit niet
mike

<strike>Dat vraag je hier ook al;
url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=150655[/url]

Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.:)</strike>

[edit]aangepast vanwege aanpassing van de vraagsteller[/edit]

Laatst bewerkt:
kinderachtig

he crash misschien dat je overdag op een kleuterschool zit maar de antwoorden die jij geeft slaan nergens op.de reden dat de vraag er 2 keer opstaat is omdat ik tevens iemand antwoord gegeven heb,voor de seriueze mensen die wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik graag wat van

re raymond

beste raymond
ja ik heb er norton opstaan maar het gaat om de 2 keuzes die je hebt als je de computer aanzet win 98 of win 2000.als je geen keuze maakt duurt het 30 seconden voordat de computer aangaat,
met msconfig.boot.ini werkt dit niet omdat win 2000 aangeeft dat deze link niet te vinden is.
mike

Re: kinderachtig

Geplaatst door mbraddock
he crash misschien dat je overdag op een kleuterschool zit maar de antwoorden die jij geeft slaan nergens op.de reden dat de vraag er 2 keer opstaat is omdat ik tevens iemand antwoord gegeven heb,voor de seriueze mensen die wat zinnigs te zeggen hebben hoor ik graag wat van

En dit kun je ook wel wat vriendelijker zeggen. Het is goed bedoelt van Crash..

bedankt

mario bedankt dit werkt goed.
betrefd het bericht aan crash heb je misschien wel gelijk maar als beginner hoef je niet gelijk af gestraft te worden als je wat fout doet.
mike

Re: kinderachtig

Geplaatst door mbraddock
Als je niks beters te doen hebt, dan iemand af te kraken.:rolleyes:
Als jij ineens je bericht gaat veranderen, waar ik antwoord op heb gegeven, dan gaat het dus fout.
Als je goed kijkt zie je dat we tegelijk een bericht neer hebben gezet.(tijd)
Het heeft elkaar dus gekruist.;)
Ik heb ook niet meer naar die link gekeken, dus heb niet gezien dat je iets anders hebt neergezet.
Had ik dat wel, dan had ik hier m'n bericht aangepast.

hallo is er iemand die mij kan vertellen hoe ik win 2000 sneller kan opstarten (zonder 30 seconden bedenktijd)
in MSCONFIG kon dit niet
Dit stond in de link die ik je gaf.
Omdat je het over Msconfig hebt, ging ik er vanuit dat je die in Win2000 had geinstalleert.
Ik weet heel goed, dat Msconfig niet standaard in Win2000 zit.
Ik snap ook ff niet dat de Quote daar gewijzigt is.:confused:
betrefd het bericht aan crash heb je misschien wel gelijk maar als beginner hoef je niet gelijk af gestraft te worden als je wat fout doet.
Wie heeft het hier over straffen?
Ik geef een link, waar ik een antwoord op je vraag had gegeven.
Ik zet er nog een smilie achter.

Denk aub in het vervolg na, voordat je een veeg naar iemand geeft.
We zijn hier, om met z'n allen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Ik plaats niet zomaar een antwoord.;)
Wat betreft de kleuterschool, daar ben ik al 26 jaar vanaf.:)

Vriendelijke groeten van Lex(crash), die alleen maar probeert te helpen.:(

Laatst bewerkt:
Iedereen heeft zijn zegje gedaan en daarmee basta! :)

Zo lossen volwassen mensen een mening verschil op ! Netjes. Wat betreffende :

Tweak ook je services, zie www.blackviper.com voor een uitgebreide uitleg over de services en wat iedere service doet.

Tnx caveman!!!

P.s.

alweer is het stellen van een vraag door mij niet nodig door de Zoekfuntie!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan