win 2000 vraagt om wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

popke

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2003
Hallo,

Ik ben bij een paar pc's tegen hetzelfde probleem aangelopen: win 2000 geïnstalleerd, géén wachtwoord ingevoerd, alles netjes geupdated. En na een paar weken verscheen plotseling de volgende melding bij het opstarten: Uw windows wachtwoord verloopt over 8 dagen. Wilt U dit wachtwoord wijzigen?
Er moet helemaal geen wachtwoord in, maar ik krijg ook de melding niet weg.
Ik heb zelf de indruk dat het met één van de laatste updates gekomen is. Iemand een oplossing? Of een idee waardoor dit mogelijk veroorzaakt is?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Gerda

Klik rechts op deze computer en kies voor beheren. Dan naar lokale gebruikers en groepen. Klik op gebruikers. Dubbelklik op het account waar het om gaat en zet een vinkje bij wachtwoord verloopt nooit

Geplaatst door Rimsic

kan je dan niet gewoon op nee, of annuleren klikken?

Je kunt op nee drukken maar je krijgt dan elke keer bij het starten van windows dat scherm totdat echt je wachtwoord verlopen is

Ik kan de optie wel annuleren of op nee klikken,maar de volgende keer alsde pcopgestrat wordt, verschijnt de melding weer. En daar wil nu juist zo graag vanaf.
Maar ik ga in iedergeval morgenochtend proberen of het lukt via de gebruikers en de optie "wachtwoord verloopt nooit"
Ik laat nog wel even weten of het gelukt is. Alvast bedankt!

Gerda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan