Win 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik heb de bèta versie van win64 gedownload. Maar deze kan, net als andere windows versies, niet geïnstalleerd worden op mijn serial ATA HD. Deze wordt gewoonweg niet herkend tijdens de installatie. In Windows zelf darentegen is de HD wel toegankelijk. Iemand een idee?

mvg,
Diederik

Denk dat de beheerders van helpmij het met me eens zijn dat deze vraag niet behandeld wordt, vanwege het simpele feit dat het hier dus gaat om een gedownloade, dus illegale versie.

Als het om de 64bit versie van Xp gaat heb ik er geen moeite mee en microsoft heeft er ook geen moeite mee dat het gedownload wordt:

=klik=

Oke, bij deze, mijn excuses.

Maargoed dan ff ontopic.

Heb je standaard op je moederbord al serial ATA zitten, of heb je een serial ATA pci kaartje in je pc gezet? Voor optie 1 weet ik het probleem niet, maar als je een Serial ATA pci kaartje in je pc hebt gezet snap ik het probleem wel. Om dit kaartje te activeren moeten eerst de drivers geinstalleerd worden, vandaar dat ade setup van windows hem niet zal herkennen

De SATA is onboard. Het is zelfs met een raid controller als ik dat wens, maar die heb ik uitgeschakeld. De DVD-writer zit op een IDE controller. Als je een IDE HD aansluit werkt het wel. En staat de Seriële schijf niet in het lijstje van mogelijke locaties voor installatie...

Ik heb het opgelost met een driverdiskette. Die kan je gebruiken tijdens de installatie van XP...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan