Win 7 en Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Sedert enkele dagen heb ik het volgende probleem: Telkens ik mijn PC opstart verschijnt terzelfdertijd de mededeling dat "Windows Installer" geactiveerd is en met de mededeling "preparing installer". Na enkele seconden verdwijnt die mededeling (nadat de groene band volledig is) en is er blijkbaar niets gebeurd. Het elkens verschijnen van die mededeling is wel zeer vervelend. Vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat de mededeling "Windows Installer" niet meer verschijnt op mijn scherm?

Probeer 's met Ccleaner,vooral 't register.
Bij opschonen is de prefetch-optie belangrijk en de temp-mappen.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tip! Heb CCleaner geïnstalleerd en toegepast. De optie prefetch heb ik aangevinkt en de tijdelijke bestanden waren aangevinkt en zijn dus mee verwijderd. Echter mijn probleem(pje) is gebleven. Andere mogelijke oplossingen?

Je hebt toevallig niet, kort voor de melding begon, 'n programma geïnstalleerd?

Ik meen niet ook maar iets geïnstalleerd te hebben. Heb ook mijn PC naar een veel vroeger gemaakt "herstelpunt" hersteld maar mijn probleempje blijft.

Hoi !

Windowstoets + R - msconfig - opstarten.

Kijk hier naar welk programma niet van Microsoft is, en haal het vinkje weg voor jou onbekende programma's die niet van @Microsoft zijn (en je virusscanner/beveiligingsprogramma's laat je uiteraard ook staan).

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan