win 7 in dualboot met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hallo, ik wil een dualboot gaan maken met vista en windows 7.
je kan moeilijk gaan doen om 2 partities op 1 harde schijf te krijgen en dan ze allebij naar c: te noemen, maar ikhoe ik dacht het is 2 keer windows en ubuntu doet het ook zo:

gewoon op 1 hdd 2 besturingssystemen op 1 partitie c:, gaat dat niet?

als dat niet gaat, wilt er iemand dan stap voor stap uitleggen hoe ik een dual boot ga maken.

edit:
av thx

Laatst bewerkt:
niet gedownload maar gekregen van een tester, op een mooi cdje en een originele box :d

Hoi !

@bartjuhh: 32- of 64-bits ?

Stuur ik je even een link.

Greetz,

Harry.

Hoi !

@bartjuhh: 32- of 64-bits ?

Stuur ik je even een link.

Greetz,

Harry.

ooooh da mag niee :D

even info: het is me gelukt, gewoon op me d schijf geinstalleerd. als ik vista opstart start hij op c: en als ik win7 opstart denkt hij dat me d me c is :D

Hoi !

Windows 7 beta is voor iedereen te downloaden, alleen is de server overbezet !

Dus waarom zou ik geen werkende link door mogen geven ??

Greetz,

Harry.

dat is waar.

maar ik heb een vraagje, zijn deze allemaal gratis, nee toch...(om te activeren)

Hoi !

Win 7 beta-versie is uberhaupt maar geldig tot 2 juli (of 2 augustus, afhankelijk van het tijdstip van installatie )

Je begint met 30 dagen om te aktiveren; deze periode kun je 5 x verlengen met 30 dagen, volledig legaal.

Greetz,

Harry.

dus ik ga moeten herinstalleren als de non beta uitkomt?

en weet iemand wanneer de echte buy versie uitkomt.

Hoi !

Rustig maar: eerst komt er nog een beta 2, (binnen 5 mnd), dan een z.g. RC (release-candidate) en daarna een RTM (ready to manifacturer).

Dan pas zou de definitieve versie pas in de winkels komen te liggen !

Optimisten gokken op december i.v.m. de feestagen, omdat er dan veel verkocht kunnen worden.

Maar het kan ook begin 2010 zijn.

Dus voorlopig heb je nog wat te doen, meestal kun je die versie's niet updaten dus zit je vast aan een clean install. !

Greetz,

Harry.

pfff maar luisteren ze echt als je iets send via dat textje bovenin je balk, ik weet niet meer wat er staat, k ben nu in vista bezig.

Hoi !

Rustig maar: eerst komt er nog een beta 2, (binnen 5 mnd), dan een z.g. RC (release-candidate) en daarna een RTM (ready to manifacturer).

Dan pas zou de definitieve versie pas in de winkels komen te liggen !

Optimisten gokken op december i.v.m. de feestagen, omdat er dan veel verkocht kunnen worden.

Maar het kan ook begin 2010 zijn.

Dus voorlopig heb je nog wat te doen, meestal kun je die versie's niet updaten dus zit je vast aan een clean install. !

Greetz,

Harry.

Ben aan het sparen voor een laptopje, dus ik kan best nog een jaartje wachten. Want ik ben Windows 7 al aan het testen, en ik zie het al helemaal zitten:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan