Win 7 loopt vast na openen van diverse progs

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennet

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
Ik heb het probleem dat als ik een aantal progs open dat ik niets meer kan doen met de pc.
Bv. als ik een film uitpak met Winrar en tegelijkertijd Quickpar laat draaien.
Als ik dan een willekeurig programma open, gaat dit inmens traag en loopt het programma of de Pc vast.
Iemand een idee?:confused:
Ik heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd met de specificaties van de Pc.
Alvast bedankt voor de genomen moeite!!

Bijlagen

• 26-12-2010 11-28-44.jpg
    26-12-2010 11-28-44.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 20
Aan je ram zal het denk ik niet liggen, want je hebt 8gb (:shocked:) als ik het goed zie! Maar dan kan het er eigenlijk ook wel aanliggen want winrar heeft voor inpakken best wel even wat geheugen nodig. Dat andere programma ken ik niet, maar heb je als besturingssysteeem wel een 64-bits versie daarvan geinstalleerd, dat zag ik niet staan in je afb...:!

Er staat wel degelijk in de afbeelding aangegeven dat er een 64BIT systeem geïnstalleerd is. (ACPI x64-based pc) Indien een 32BIT gebruik zou zijn, dan zou die 8GB niet door Everest worden weergegeven.

Ter info, Quickpar is om je gedownloade bestanden te controleren en te repareren, dit wordt over het algemeen bij nieuwsgroepen gebruikt.

@kennet,

Heb je het systeem overgeklokt?

Win 7 / 64 bits kan ook met 32 bit programma's overweg maar Quickpar is dus 32 bits.
Ik denk niet dat het aan 32bit programma's ligt maar ik kan me natuurlijk ook vergissen?

Nee, niet overklokt

Laatst bewerkt door een moderator:
Quickpar kan prima op Windows 7 64BIT draaien. Mogelijk een probleem met je geheugen, deze zou je bijvoorbeeld met Memtest86 kunnen testen.

Quickpar kan prima op Windows 7 64BIT draaien. Mogelijk een probleem met je geheugen, deze zou je bijvoorbeeld met Memtest86 kunnen testen.

Net memtest86+ (64bits) toegepast en geen errors gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan