Win 7 of win 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik zou graag weten wat de voordelen zijn van overstappen naar win8
Ik speel veel games .

Dank

Een voordeel is er niet maar het is ook geen probleem.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden van de andere 2 reageerders.

Ok dan, en waarom dan overstappen van 7 naar 8
Ik ben van mening dat je niet moet overstappen omdat het nieuw is en in te zijn!!!
Als 8 echt beter is dannatuurlijk wel.
Hoewel er la veel zeuren over de weggelaten startknop !!

Die startknop gebruikte ik eigenlijk alleen maar voor het afsluiten van de PC en het oproepen van het configuratiescherm. Ik mis 'm dus niet.
Wat gaming betreft heb ik er o.a. de nieuwste Tomb Raider uit 2013 op draaien maar ook de eerste uit 1996.
Werkt zonder problemen.

De reden is. Als meneer alleen maar wil gamen is er gewoon geen reden om te gaan upgraden. Aangezien het ook centjes kost. Hierbij moet je er ook aan denken dat bijv. Win 8 punkbuster van cod4 niet draait waardoor het spel afsluit.
Het is onnodig en je bereikt er op het gebied van gamen geen pluspunten op.

En dat win 8 echt expliciet ontworpen is voor een touchscreen.

Er zijn genoeg redenen om niet over te stappen en ook genoeg redenen om wel over te stappen.
Ik game zelf ook aardig wat en Windows 8 is niet moeilijker en slomer naar mijn ervaringen.
Binnenkort komt ook Windows 8.1, hierin komt de startknop op bijna dezelfde manier weer terug.
Het is wennen maar het ziet er visueel wel mooi uit vind ik.
Eigenlijk is het een persoonlijk iets of je wilt overstappen of niet, andere vinden het misschien helemaal niks, die metro look en de andere "nieuwe" dingen.

(@Mark Geef maar een voorbeeld, tot nu toe heb ik nog geen enkel spel niet kunnen spelen)

Daisuko

Je moet sowieso niet gaan upgraden omdat er een nieuw besturingssysteem uit is. Hoe langer een besturingssysteem op de markt is hoe beter het wordt. Ik gebruik pas sinds een jaar windows 7 (voorheen altijd xp gebruikt wat in mijn ogen nog steeds het meest stabiele os is van microsoft). Zolang alles prima werkt gewoon bij je oude set-up blijven. Je moet eerst kijken wat je voordelen zijn, als ze niet overduidelijk aanwezig zijn gewoon lekker bij je oude besturingssysteem blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan