Win 7 Pro met recovery disk installeren op Fujitsu Stylistic Q550 tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ogamwich

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2012
L.S.,

Een kennis van mij kocht een Fujitsu Stylistic Q550 met een schone SSD.
Deze boot wel t/m de C prompt.
Bijgevoegd zijn de recovery disks. Hoe kan ik dit OS herinstalleren op dit tablet?
Er is een USB poort aanwezig en een SD card slot en natuurlijk de SSD en 2GB RAM.
Ik probeerde al een linux distributie (puppy linux) vanaf een bootable SD card te starten maar dat gaat niet.
Deze actie was om te ontdekken of ik de installatie vanaf eerste recovery cd met het win 7 pro os vanaf een sd card kon booten om zodoende de USB poort vrij te houden voor een USB toetsenbord.

Wie heeft voor mij een verlossend antwoord.

Alvast bedankt.

Olo Gamwich.
The International Handyman.
*Courtesy is not expensive and can pay big dividends*

Het lukte niet helemaal via een opstartbare usb stick.
Ik heb uiteindelijk een externe dvd speler geleend en daarmee de installatie van win7 pro met de recovery disks uitgevoerd.
Het tablet werkt inmiddels na wat zaken te hebben ingesteld prima.
Bedankt voor de suggestie baws.

ok, als ik jouw was zal ik windows 8 er op installeren, die is geschikter voor de tablets.

ok, als ik jouw was zal ik windows 8 er op installeren, die is geschikter voor de tablets.
Ik zal het doorgeven baws.
Bestaan er ook upgrade pakketten om van win7 pro naar win8 pro te gaan?
Ik heb mij daar (nog) niet zo in verdiept. Ik ben een 'langzame' volger. Eigenlijk ben ik niet zo MS minded.
Ik ga meer voor de Open Source oplossingen.

Baws bedankt voor de link.
Ik zie dat dit een probeerversie is. Ik zag nog geen prijzen.
Ik zal het er over hebben, maar ik verwacht dat wij voorlopig in de wachtstand gaan.

Het werk nu prima met win7 pro, ook de pen en handschrift herkenning werken goed.
Voor Win 8 moeten wellicht ook drivers worden aangepast.
Ik denk dus dat alles overwegend mijn kennis zal wachten.
In de toekomst met voldoende ondersteuning van Fujitsu is een upgrade wellicht te overwegen.

Have a nice day.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan