Win 7 RC 7100 is beschikbaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hoi !

Vandaag omtrent het middaguur op diverse torrentsite's opgedoken: de originele Win 7 RC.

Dit ondanks de Microsoft-melding dat de RC-versie niet eerder dan 5 mei a.s. beschikbaar zou komen.

Screenshots: http://keznews.com/forum/viewtopic.php?f=48&t=22693

Dus: afwachten tot begin mei, of.....

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ga nu pas installeren: downloads gaan langzaam wegens veel vraag en weinig aanbod.
Zowel 32- als 64-bits.

Greetz,

Harry.

ik wacht wel even totdattie via een betrouwbare download beschikbaar is,

Technet staattie voor mij nog niet. op mijn werk ook nog niet ;)

Ik vind de build 7068 het beste lopen van alle builds (uitgezonderd 7100 omdat ik hem nog niet heb)

Harry Snor,

Het gevecht om windos 7 downloads is begonnen :) Ik hoop dat er snel een Nederlandse versie in de schappen ligt.

Groet,
Reindert

Harry Snor,

Welk besturingssysteem is beter, de windows 7 of de laatste versie van ubuntu 9.04? Want het schijnt dat ubuntu totaal gratis is. En voor windows moet je straks flink gaan betalen. Hoor graag jou visie op mijn vraag.

Groet,
Reindert

7077 functioneerd nog prima :) 7100 trek ik wel binnen van een officiele download.
Technet of mijn werk :)

heb hem een dag draaien nu, is de 1e trouwens die ik erop zet ;)
naar wat ik gelezen heb, is er niet erg veel aan het uiterlijk veranderd
je kunt die onder winxp mode draaien , en het is allemaal een een stuk sneller geworden met opstarten en afsluiten

ik ben er wel tevreden mee, alleen met deze versie valt het nog niet mee
om antivirus / internet security te vinden ....
heb eerst het eea geprobeerd van symantec, maar daar hoef je niet aan te beginnen

wat voor mij perfect werkt op dit moment is Kaspersky antivirus beta 8 :thumb:

Suc6

Ik draai nu de 7068 verise werkt perfect!
'k ga geen moeite doen om alles weer opnieuw te installeren voor alleen maar eenpaar snelheidsverbeteringen, tja als er nieuwe functies bijzaten wel ja maar dat is dus niet zo...

Jesse

Ik draai nu de 7068 verise werkt perfect!
'k ga geen moeite doen om alles weer opnieuw te installeren voor alleen maar eenpaar snelheidsverbeteringen, tja als er nieuwe functies bijzaten wel ja maar dat is dus niet zo...

Jesse

Er bestaan een upgrade hack waardoor je je beta gewoon kan upgraden naar de RC....

Ik ehb hem in een klein uur binnen gehaalt en ben nu aan het branden en ga hem straks proberen.

Hoi !

Ik draai nu even de 64-bits-versie, maar niets op aan te merken !

Installatie (clean, dus geen upgrade) in een kwartiertje !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Jammer genoeg niet: met m'n huidige onzekere lichamelijke toestand (nog 20 weken chemo te gaan) durf ik nauwelijks vaste afspraken te maken.

Greetz,

Harry.

Das balen ja ...

Ik was er vanochtend te laat bij.... bleek dat er iets mis was met het registratie systeem (of ze hebben er extra seats bij gegeven) en ik kon om 18:00 me registreren met de promo code.... 15 Mei om 10:00..... Nu ff zoveel mogelijk info opzuigen...

De Officiele technet download loopt nu, :) gelijk even een nieuwe KEY aangevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan