Win 7 SP1 RTM beschikbaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hoi !

Ik heb vanmorgen de definitieve versie van Win 7 SP 1 geinstalleerd.
Het SP 1-bestand is 903 Mb ( 64-bits) groot en gaat onder de naam kB 976932. (multi-langual)

Installatie neem 'n dikke 20 minuten in beslag en er wordt 'n aantal keren automatisch opnieuw opgestart, je kunt dus rustig'n bak koffie gaan drinken

Voor downloads ben je niet aangewezen op obscure .torrent-site's, maar bijv. Softpedia heeft de 32- zowel als de 64-bis versie beschikbaar.

De RTM-versie wordt komende weken beschikbaar gesteld aan de z.g. OEM-fabrikanten,en kom officieel als update eind maart, begin april voor iedereen beschikbaar.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ik heb vanmorgen de definitieve versie van Win 7 SP 1 geinstalleerd.
Het SP 1-bestand is 903 Mb ( 64-bits) groot en gaat onder de naam kB 976932. (multi-langual)

Harry.

als het de definitieve versie is waarom word ie dan niet aangeboden door windows update

EDIT: wat betekend rtm eigelijk

Laatst bewerkt:
Hoi !

RTM = Release to manifacturer. = vrijgegeven voor producent.

Uiteraard krijgen HP, Dell, Asus etc. eerst de rijd om hun bestaande en nieuwe systemen aan te passen.

Greetz,

Harry.

Weet je het wel heel zeker, heb niks gezien op de site van microflopsoft. Kan je anders even een screenshot maken van je systeemeigenschappen?? Ben wel zeer benieuwd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Ja, ik weet het zeker !

Op m'n bureaublad staat rechtsonder: Windows 7 Build 7601

en bij eigenschappen: Service Pack 1.

Enne.....ik hoef zowel hier als op andere fora niets meer te bewijzen, als je me niet geloofd is dat jouw probleem !

Greetz,

Harry.

Nee, oke dan vertrouw ik je. Maar heb ik sinds zondag geen updates meer gehad. Heb win 7 ultimate legaal. Maar er staat niks op windows site noch op de microflopsoft. Zeer intressant, ik ga wel vanavond even kijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Je hebt m'n eerste bericht duidelijk niet goed gelezen !

In eerste instantie wordt Win 7 SP 1 aan de partners (HP, DELL, Asus etc.) ter beschikking gesteld.
Dat is vanaf maandag bezig, en die SP 1 is dus uitgelekt, zoals meestal.

Kijk maar even bij bijv. Softpedia, daar wordt het uitgelegd.

Greetz,

Harry.

waarom bij softpedia je kan hem ook gewoon van de microsoft site halen hier. of is dat niet de goede

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan