WIN 7 Starter vervangen voor Home Premium lite

• Onderwerp starter Onderwerp starter @rno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@rno

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
ik heb een Acer One netbook met starter erop. dat is traag en ik heb al is bij anderen windows 7 home premium erop gezet en dat loopt vele malen sneller dan starter.
maar hoe kan ik van die Home premium die ik bezit een lite versie maken. zodat het wat soepeler gaat lopen.. Verder loopt home premium zeer goed op die kleine netbook met 1 GB Ram. ik keek er zelf van op dat Starter zo traag loopt op die kleine netbooks. is toch vreemd.

dat ligt ongetwijfeld aan je installatie van starter, want starter is lichter dan home premium. er is dan ook niet echt een lite versie van home premium, hetgeen wat het meest in de buurt komt is... starter.

overigens kunnen veel netbooks 2gb aan, dus je ram vervangen kan ook een optie zijn.

beste Moderator Mik sjekker Ik ben helemaal niet op zoek naar software. die heb ik zat en is makkelijk te vinden op internet in de nieuwsgroepen dus wat bedoel je met de regels overtreden. ik wil alleen maar weten of het mogelijk is een OS lichter te maken. het is maar een vraag hoor.. ***lig dat je dan niet op je reactie kan antwoorden dus doe ik het maar zo... Mag zeker ook niet.!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan