win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
191
hallo heb een vraag. ik geb windows vista premium 32 bits. nu wou ikm graag weten ik heb op de c partitie nog 74.5 gb en op de d partitie 23.3 gb vrij. kan ik nu op de d part win 7 instaleren, en ja hoe te doen. zou mij iemand kunnen helpen. dank u....
 
hallo bertus bedankt voor je reactie op mijn vraag. dank je wel dat is heel goed te doen zo te lezen, dus heb ik met 23.3 op de d partitie genoeg plaats dan hoef ik win vista niet te verwijderen. dank je
 
Windows 7 is gewoon een verbeterde versie van Vista en die zou ik er dus gewoon afgooien !
 
hallo mennomulder zou kunnen maar hoeft niet toch. ik kan gewoon win7 op de d partitie doen, heb 23.3 gb dus genoeg, wat ik graag weten wou is dat het gaat.
 
Ja je kunt gewoon win7 naast vista zetten op een aparte partitie aan 20 gb heb je wel redelijk genoeg na de dvd van win7 erin gedaan te hebben, klik je op custom en instal je hem op D verder niets moeilijk aan.Na het opstarten kun je kiezen uit vista of win7
 
hallo mattjo. bedankt voor je reactie op mijn vraag. dat is prima dan weet ik wat ik weten wou. sorry nog even dit mattjo custom wat versta ik daaronder? maar bedankt nog....
 
Custom betekent specifieke eis :D druk maar gewoon op geavanceerd.
 
ok mattjo. bedankt nog en een fijne dag. nou ja met dat weer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan