Win 8.1 en IE 11 instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goom61

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2013
Als ik mijn pc met de fabrieksinstellingen start dan doet internet het prima.
Maar zodra ik een programma er op ga zetten dan gebeurd er iets waardoor mijn verbinding met het internet wegvalt
Ik kan daarna niet vinden wat er veranderd.
Wie kan mij aangeven wat er mis is?
Iets moet automatisch ingesteld staan waardoor de instellingen voor internet veranderen.

virusscanner
office onder andere
het programma maakt niet uit het gaat om de instellingen in de explorer zoals ik al zei

Jij zegt dat het niets uit maakt (welk programma). Ik zie dat iets anders en wel om de volgende reden(en) : je zal je toch echt even in onze situatie moeten proberen te verplaatsen. Wij beschikken namelijk (nog) niet over de door het bestuur van de Helpmij beschikbaar gestelde glazen bollen en daarom zijn wij echt afhankelijk van door probleemhouder gegeven informatie om ons een helder beeld te kunnen vormen van het probleem. Jouw probleem is er eentje die ik-weet-niet-hoeveel oorzaken kan hebben, maar hartstikke belangrijk voor ons is om te weten of er een 100% 'score' is v.w.b. het zich voordoen van het probleem.

zoals jij het in je startbericht verwoordde en ook in het bericht hierboven, zou de conclusie moeten zijn dat om het even welk programma je installeert, al is het maar een kaartspelletje of het meest ordinaire andere leuk programmaatje (bijv. een tooltje om euro's om te rekenen naar andere valuta) je daarna geen verbinding meer hebt met het internet?

Jouw antwoord op die vraag (of dus idd. ELK / ALLES programmaatje / tooltje wat je installeert) is dus zéér relevant voor het verkrijgen van een helder beeld van het probleem.

Los daarvan : wat weerhoudt je ervan om de instellingen van Explorer in een paar screendumpjes vast te leggen op het moment dat alles nog goed werkt en vervolgens hetzelfde te doen als na installatie van iets 't niet meer goed werkt? Je kunt ons dan iig vertellen wát er veranderd is. Samen kunnen we dan op zoek naar het waaróm van de verandering.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan