hinterglemm
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2007
Hallo forumleden.
Sinds 2 weken ervaar continu problemen met mijn pc.
Eerst met Win 7 kreeg ik na ongeveer een half, a 1 uur telkens een bluescreen met 0x0000007A code.
Ik ben er niet uitgekomen om dit probleem op te lossen.
Vervolgens overgestapt naar een frisse Win 8 installatie. Maar nu ervaar ik problemen dat processen (word, chrome etc) vast lopen na half a 1 uur. Hij gaat alleen maar nadenken en je kan verder niets meer.
Systeem:
Intel Core 2 Quad CPU Q9400 2,67 Ghz
8 GB DDR3
1x 128 SSD en 1x 1 TB HHD
Moederbord Gigabyte EP45C-DS3R
1x fan op CPU, 1x fan op videokaart, 2 losse fans (draaien gemiddels 1330 RPM)
CPU wordt max 60 graden
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
defragmentatie / antivirus / ccleaner / memtest / SSD en HDD test / 2 benchmarks uitgevoerd via PCMark 8 / geen vraagtekens bij hardware / updates zo goed als up to date / win up to date / geen minidump map/files?
Wat kan ik nu nog meer doen? En wie kan mij helpen bij het oplossen ervan? Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Sinds 2 weken ervaar continu problemen met mijn pc.
Eerst met Win 7 kreeg ik na ongeveer een half, a 1 uur telkens een bluescreen met 0x0000007A code.
Ik ben er niet uitgekomen om dit probleem op te lossen.
Vervolgens overgestapt naar een frisse Win 8 installatie. Maar nu ervaar ik problemen dat processen (word, chrome etc) vast lopen na half a 1 uur. Hij gaat alleen maar nadenken en je kan verder niets meer.
Systeem:
Intel Core 2 Quad CPU Q9400 2,67 Ghz
8 GB DDR3
1x 128 SSD en 1x 1 TB HHD
Moederbord Gigabyte EP45C-DS3R
1x fan op CPU, 1x fan op videokaart, 2 losse fans (draaien gemiddels 1330 RPM)
CPU wordt max 60 graden
Wat heb ik tot nu toe gedaan?
defragmentatie / antivirus / ccleaner / memtest / SSD en HDD test / 2 benchmarks uitgevoerd via PCMark 8 / geen vraagtekens bij hardware / updates zo goed als up to date / win up to date / geen minidump map/files?
Wat kan ik nu nog meer doen? En wie kan mij helpen bij het oplossen ervan? Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt door een moderator: