Win 98 gaat automatisch uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Ik heb voor een vriend van me een oude pc van hem opnieuw windows 98 SE erop gezet. Ik had de computer mee naar me huis genomen en even op mijn beeldscherm gezet en toetsenbord en muis alles geinstalleerd en geupdated. Alles werkt zoals het moet sluit netjes af. Zet de computer bij me vriend nee sluit alles aan wil de computer opstarten doet het ook mooi. Dan zie je het scherm van windows 98 weg gaan en dan normaal moet je het bureaublad zien maar dan blijft het scherm even zwart en ineen keer valt de pc uit.
In veilige modus doet hij dat niet. heb al de foutenscan gedaan geen fouten. In de bios gekeken maar ook niks.

Wie weet waar het aan ligt.

Windows 98 SE
64 mb ram
2.5 gb
Pentium 2
Dell computer.

Groetjes Pim

dan zou het toch in de veilige modus het niet werken het beeld of zo gauw ik de pc aanzet dat ik geen beeld krijg? En zit tevens met een schroefje nog vast.

Groetjes Pim

Hallo

Mist de betrokken p.c. bij u thuis korrekt werkte , en het enige die ook nog dergelijke symptomen kan veroorzaken het beeldscherm is ... , is de enige onlogische conclusie.....

Beeldscherm kan de ingestelde resolutie niet aan .

Dat in veilige mode deze symptomen niet voorkomen lijkt dit ook nog eens te staven.

Zet eens de resolutie lager , zo weet je het onmiddellijk.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan