Win 98 of Win ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, even snel een vraagje... wie hoeveel meer ruimte Windows ME inneemt dan Windows 98??
Ik heb maar een C partitie van bijna 1 Gig... en wil er eigenlijk wel ME op hebben, kan dat?

Geen probleem. Alleen kan je dan nog weing anders op die partitie zetten

euhm 600 mb overhouden op 1 gb hdd ? :(
met winME ?
dat word heel erg krap
windows 95 gebruikt al 500 mb
dan heb je win 98 of 98SE bijna 600 mb
win ME heb ik zelf ook gebruikt die had bij mij een
ruimte nodig van 684 mb

((heb alles standaard ge-installeerd gehad ))

dus ik denk dan niet dat je 600 mb
overhoud dan zou windows ME nog
kleiner moeten zijn dan win 95 ? :rolleyes:
maar ja je kunt het iig wel installeren
maargeen grote games spelen bijv.
een spel van 100 mb .. die heeft dan ook zo zijn geheugen en virtueel geheugen nodig :)

Hallo, er hoeft verder alleen nog maar MSN op wat Outlook verkeer, voor de rest wordt er nog weinig op en met die pc gedaan, is nog even voor de nood.. Win ME past er dus wel op.
Ik heb het idee dat mijn Win98 niet helemaal lekker meer is, dus vandaar dat ik er dan ME op wil zetten.

Bedankt voor de antwoorden.. ik heb er uiteindelijk weer 98 opgezet, omdat hij Win ME niet pakte.
Nu is het een vrij oude computer zonder software, maar ik zie dat ik hier en daar wel wat drivers nodig heb, hoe kom ik daar aan?? Hoe weet ik wat ik nodig heb?? Ik weet niet wat er allemaal in de computer zit qua hardware.
Het eerste probleem is al dat ik geen internetverbinding kan maken, heeft denk ik met de netwerkkaart te maken, maar hoe configureer ik die ook alweer en welke driver moet ik hebben:o kan iemand mij misschien even op weg helpen?

Het is allemaal gelukt, is een hele oude pc, heb me rot gezocht naar drivers maar heb ze gevonden, alles werkt weer.
:thumb:

nou dat is dan weer mooi werk :thumb:

als je weer dingen voor je hardware nodig heb
kijk dan eens op
google naar
everest
die is gratis en analyseerd je pc op hardware en
software
sisandra is ook zo'n soort programma
van sisoft :)

:thumb: Bedankt voor de tip, ik had nu even de computer open gemaakt om te kijken wat er in zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan