win 98 se mist multimedia

• Onderwerp starter Onderwerp starter inka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

inka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
hoi
radeloos als ik ben/word probeer ik het maar op deze manier.heb nieuwe harde schijf( maxtor 80 gb) in 3 partities verdeeld,met f disk,alles netjes geformat en windows 98se geinstald,mooi!
nu komt t, " haast" alles is aanwezig behalve het luidspreker icoon in systray en de volumeregeling werkt helemaal niet,tevens staat bij apparaatbeheer vraagtekens bij pci inputcontroller en pci multimedia device,dat is waarschijnlijk het probleem,nou e.v.t nog n oplossing waarvoor ik jullie hulp nodig heb,b.v.d

INKA

Het lijkt er dus op dt er geen drivers voor de geluidskaart zijn geïnstalleerd, als je die hebt liggen gewoon installeren dus, als je die niet hebt en je weet het merk en type van je geluidskaart (in geval van on-board, merk en type moederbord/fabrikant) de site van de betreffende fabrikant op zoeken en daar de drivers downloaden.
Je mag dat ook hier posten, dan zoeken wij wel voor je.

hoi
heb n geluidskaart(soundblaster live),maar volgens de wet van bartje,installeerd windows ook zonder geluidskaart de volumeregeling en luidsprekericoon,het zou bij t opstarten het bekende windowsgeluid moeten spelen,maar dat doet ie nie,maar alvast bedankt
inka

Denk het niet, dat gaat alleen maar op als je geluidskaart al in de standaard windows drivers is opgenomen.
Ga maar hier naar toe en haal daar de drivers op.

gevonden

maestro 12 bedankt voor de hint,heb mamabord sound drivers opnieuw geinstald,en het probleem was weg,tx

inka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan