win 98+ xp pro ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukdalf9

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
hallo allemaal, ik heb net geprobeerd om xp pro upgrade over 98 te zetten en dat is dus niet helemaal gelukt. Ik kreeg namelijk een foutmelding waardoor ik m,n comp opnieuw moest opstarten. daarna dacht ik , ik doe de upgrade annuleren maar telekns als ik opstart begint hij met xp of ik deze wil annuleren of verder wil gaan met instaleren. Nu heb ik hem al 10 keer geanuleerd maar niets helpt, ik wil gewoon dat hij weer opstart met 98 sec maar dat doet hij niet.
Nu heb ik al geprobeerd om alle software van xp te verwijderen maar ik kan niets vinden??? nog geen 1 dingentje van xp?? wie weet raad?

Een upgrade uitvoeren komt de stabiliteit nooit ten goede maar omdat je een upgrade versie hebt moet je we. Maar ik denk denk dat bij jou de beste en enige oplossing is formatteren en dan 98 installeren en meteen xp er overheen.

Dat heb ik al 5 keer gedaan deze week want er waren veel problemen met deze comp, nu heb ik de volledige versie van xp pro en ik heb hem al op alle twee de mogelijk heden geprobeerd maar hij blijft rot doen het systeem word instabiel??? snap er niets van, want volgens de xp controle schijnt alles te kunnen maar loopt hij telkens vast.
Dus zoals je al zei moet ik weer alles formateren er is geen andere oplossing?
in iedergeval bedankt voor je bericht:( :(

heb nog eens gekeken wat hij aan geeft voor fout en hebbes.

stop:c0000221 unknown error\systemroot\system32\ntd11.d11

snap er niets van

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan