win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

nesslem

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
179
ik heb een pc ik haal alles eruit koop alles nieuw en hou de oude harde schijf erook nog bij die in de oude pc zat.
op die oude pc was win 98 geistaleerd zit er op die pc die ik dan maak met die oude hardeschijf erbij ook win 98 of niet.
 
even duidelijker zijn graag.

en hele zinnen maken.

wat wil je nu precies?
 
nou ik heb een oude pc staan waar ik de behuizing en de hardeschijf van wil gebruiken op die pc stond win98. Ik wil een nieuwe pc dus ga ik onderdelen kopen maar als ik die harde schijf erd an in doen van die oude computer. staat windows 98 dan op die nieuwe pc omdat ik de oude hardeschijf gebruik.
 
Hoi,

Al je alle hardware vervangt zal je ook win 98 opnieuw moeten installeren ,maar ik weet niet of dat verstandig is om win 98 te installeren want deze wordt niet meer ondersteund door microsoft volgens mij.

Modag
 
Ik denk dat het wel gaat lukken om op je nieuwe pc windows 98 te draaien. Aleen het is niet aangeraden. Ik zou er gewoon windows xp opzetten..;)
 
ook mag je het dan ook niet te nieuw kopen dan de hardwaren van nu heeft,
geen 98 drivers meer :confused:
 
Koos zit dus nu in een topic van Nesslem te knoeien... :D

Nesslem... wil je dan een nieuw moederboard in een "oude" 98 PC behuizing zetten? Dat gaat waarschijnlijk "voedingtechnisch" ook niet lukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan