Win Vista RC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

oswaldo.r

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Berichten
657
hallo allemaal , Ik heb het volgende vraagje!
Ik gebruik nu Windows Vista RC2 Build 5744 64 bit versie.En moet zeggen dat het prima draait,
alleen ik ben niet zo gek op snelkoppelingen op buroblad . Deze wil ik met nieuwe installaties van software niet mee installeren , maar dat heb je niet altijd voor het zeggen sommige programma's gooien het erop zonder te vragen of ik zin heb in een snelkoppeling ( niet echt een probleem , maar goed hou er niet van).
Maar ik vindt de snel koppelingen van Vista wel erg groot die op buroblad komen te staan , heb al geprobeerd iets met de dpi verlagen maar dat hielp niet , weet een van de mede gebruikers van vista hoe ik de icoontjes op buroblad kleiner kan krijgen ?

En dan heb ik nog een 2e vraag :
Ik heb een logitech G7 laser muis , werkt prima . Maar met het opstarten van Vista wordt er telkens gewaarschuuwd voor setpoint als het mee mag opstarten en de updater dan van , moet dus telkens contuine in drukken om verder te mogen opstarten , is er een mogelijkheid om daar een vaste regen voor te maken dat tie dat niet meer vraagt ? Werkt trouwens ook erg irritant.

Als iemand een antwoord weet lees ik het graag !
vriendelijke groet Oswaldo en Hasta la Vista :D:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan