Win xp geeft fout bij versturen/ontvangen met bt stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fl0d0

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Hey mensen,

Probleempje: kheb een sitecom bt-stick (cn500).
Eerst deed ie het prima... maar sinds kort krijg ik iedere keer wanneer ik iets naar m'n nokia6230i wil sturen of andersom 2 foutmeldingen. :(

1. In fsquirt.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

2.In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
:evil:
Met de software van nokia is het ook niet mogelijk verbinding te krijgen...
Terwijl ik niets anders doe dan toen ie het wel deed... :confused:
Het ligt 100% zeker niet aan de telefoon (met andere telefoons precies zelfde probleem)

Ik heb het idee dat het probleem kwam nadat ik service pack 2 heb geïnstalleerd.
Kan iemand mij helpen ???

Probeer anders de drivers voor de stick eens opnieuw te installeren.

Trustno1 zei:
Probeer anders de drivers voor de stick eens opnieuw te installeren.
Die werken dus niet met sp2 omdat windows z'n eigen driver gebruikt sinds sp2 uit is...
Had ik zelf ook al geprobeerd.

Ook met service pack 2 moest ik voor mijn usb bluetooth stick drivers installeren. Anders moet je eens kijken op de site van de fabrikant of daar nieuwere drivers staan.

Trustno1 zei:
Ook met service pack 2 moest ik voor mijn usb bluetooth stick drivers installeren. Anders moet je eens kijken op de site van de fabrikant of daar nieuwere drivers staan.

Ok ik zal is kijken... maar het vreemde is... hij deed het wel een paar keer... net nadat ik sp2 had geïnstalleerd :confused:

Heb je daarna geen andere software meer geinstalleerd?

Trustno1 zei:
Heb je daarna geen andere software meer geinstalleerd?
Neej... en ik heb nu de software geïnstalleerd en het icoontje staat er ook wel maar er staat: bluetooth apparaat niet gevonden... Ik had dit al een keer eerder geprobeerd...
Maar het vreemde is... de nokia software geeft wel aan dat de telefoon verbonden is maar wanneer ik in phone browser m'n telefoon aanklik staat er: bewerking afgebroken.

en wanneer ik apparaten ga zoeken met mn telefoon staat mn pc er ook gwn tussen maar iets versturen lukt niet :mad:

echt vaag :confused:

en bij het installeren wordt ook aangegeven dat windows niet beschikt over een certificeringsprogramma voor bt apparaten... dus dat geeft al aan dat het nutteloos is om de drivers te installeren...
kheb nu een andere versie geïnstalleerd maar krijg hetzelfde probleem...

ik weet het echt niet meer.. kdenk dat de bt-stick zwemles gaat krijgen :p

Als hij aangeeft dat hij niet beschikt over een certificeringsprogramma wil niet zeggen dat hij niet werkt. Als je gewoon verder gaat met installeren werkt hij meestal gewoon. Maar sluit je de stick toevallig aan via een usb hub?

Trustno1 zei:
Als hij aangeeft dat hij niet beschikt over een certificeringsprogramma wil niet zeggen dat hij niet werkt. Als je gewoon verder gaat met installeren werkt hij meestal gewoon. Maar sluit je de stick toevallig aan via een usb hub?

ow ok... ja hij zat idd in een usb-hub maar heb m nu direct in de pc geprikt...
maar hij werkt nogsteeds niet :(

thnx:thumb:

Sommige apparaten hebben een voeding uit de usb nodig die de hub niet levert. Maar in dit geval is dat dus niet het probleem. Je zou nog eens kunnen proberen een mailtje te sturen naar de fabrikant. Misschien hebben ze er een oplossing voor.

Trustno1 zei:
Sommige apparaten hebben een voeding uit de usb nodig die de hub niet levert. Maar in dit geval is dat dus niet het probleem. Je zou nog eens kunnen proberen een mailtje te sturen naar de fabrikant. Misschien hebben ze er een oplossing voor.
ja dan doe ik dat maar...

iig bedankt voor je hulp man! :thumb: :cool:

Sitecom bleutooth

Hallo, ik had het zelfde probleem en ben naar de site van Sitecom gegaan en daar de oplossing gevonden i.v.m. problemen met sp2.
Er staat daar een faq lijst met vragen over problemen en daar stond ook de oplossing. Deze heb ik inmiddels toegepast en de mijne draaid weer als een nieuwe:)
Ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken.

Succes, Wisper.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan