nobody2005
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2005
Ik heb sinds vanmiddag een nieuwe pc hij is als het goed is nog helemaal clean.
het gaat hierbij om een:
Aopen QF-50-C Zwart (300 Watt - ATX Miditower)
ASUS A8V-E Deluxe (800 MHz K8T890 - ATX - S939)
AMD Athlon 64 3200+ (S939 - Hypertrans) 2,0 BOX
Hitachi 80 GB 7K80 8080PLAT20 (PATA100 - 2 MB)
XFX 6600 GT - 128 MB - TV+2xDVI - PCIe
Lite On (16x/48x - intern - IDE - bulk) Zwart
PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec
Ik zet de Bios op de juiste instellingen en wil Windows Xp home Ed. instaleren,tot dan gaat het nog goed.
Nadat hij een formatatie heefd uitgevoerd, begint hij met het kopieren van de windows mappen en bestanden.
Als hij op de 100% is valt het beeld uit en restart de computer. ik krijg een zwart beeld met de tekst dat er iets niet goed is gegaan, ik heb er stom genoeg niet aandachtig naar gekeken en dus op Enter gedrukt hij start opnieuw op, en start weer met Setup.
nu beginnen de problemen echt... als ik weer opnieuw bezig ben met het kopieren van de bestanden stopt hij op de 7 % en zegt:
Setup kan het bestand: compstui.hpl niet kopieren.
Druk Enter om opnieuw teproberen (dit wil niet er gebeurd niks)
Druk Esc als u dit bestand wil overslaan (dat hoor ik niet tedoen want dan werkt Xp als het goed is niet, ik heb het geprobeerd maar nu komt de fout melding bij elk bestand tot aan de 100% en druk dus bij elk bestand op Esc dit wil niet want na de 100% staat er dat de instalatie mislukt is.)
Kan het nu wezen dat deze bestanden van mijn alle eerste setup nog zijn?
Dan zou het dus moeten wezen dat ze verwijderd worden met de snelle formatatie.
Er is ook een 2e moglijkheid dat is een gewone formatatie maar deze start niet hij blijft op de 0% staan.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dat iemand mij hier verder mee kan helpen, AUb
Alvast bedankt voor jullie moeite.
het gaat hierbij om een:
Aopen QF-50-C Zwart (300 Watt - ATX Miditower)
ASUS A8V-E Deluxe (800 MHz K8T890 - ATX - S939)
AMD Athlon 64 3200+ (S939 - Hypertrans) 2,0 BOX
Hitachi 80 GB 7K80 8080PLAT20 (PATA100 - 2 MB)
XFX 6600 GT - 128 MB - TV+2xDVI - PCIe
Lite On (16x/48x - intern - IDE - bulk) Zwart
PC3200 - 512 MB - DDR - Dane Elec
Ik zet de Bios op de juiste instellingen en wil Windows Xp home Ed. instaleren,tot dan gaat het nog goed.
Nadat hij een formatatie heefd uitgevoerd, begint hij met het kopieren van de windows mappen en bestanden.
Als hij op de 100% is valt het beeld uit en restart de computer. ik krijg een zwart beeld met de tekst dat er iets niet goed is gegaan, ik heb er stom genoeg niet aandachtig naar gekeken en dus op Enter gedrukt hij start opnieuw op, en start weer met Setup.
nu beginnen de problemen echt... als ik weer opnieuw bezig ben met het kopieren van de bestanden stopt hij op de 7 % en zegt:
Setup kan het bestand: compstui.hpl niet kopieren.
Druk Enter om opnieuw teproberen (dit wil niet er gebeurd niks)
Druk Esc als u dit bestand wil overslaan (dat hoor ik niet tedoen want dan werkt Xp als het goed is niet, ik heb het geprobeerd maar nu komt de fout melding bij elk bestand tot aan de 100% en druk dus bij elk bestand op Esc dit wil niet want na de 100% staat er dat de instalatie mislukt is.)
Kan het nu wezen dat deze bestanden van mijn alle eerste setup nog zijn?
Dan zou het dus moeten wezen dat ze verwijderd worden met de snelle formatatie.
Er is ook een 2e moglijkheid dat is een gewone formatatie maar deze start niet hij blijft op de 0% staan.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dat iemand mij hier verder mee kan helpen, AUb

Alvast bedankt voor jullie moeite.