win xp home op een packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

photoshop_rulez

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2004
me ouders hebben een tijdje gelden een pc gekocht
maar ik word hele maal niet goed van deze pc

als er iets aan de hand is moet de hele pc weer leeg maar jammer genoeg gaat dit niet

als ik mijn pc over nieuw wil instaleren dan gaat dit alleen met zo een rood kleurige recovery disk

ik heb al geprobeert me hardeschijf hele maal leeg te halen maar blijfen er nog steeds bestanden op staan voor die diskette .

en dan heb ik het eindelijk voor elkaar om hem leeg te halen heb ik er geen rekening me gehouden dat me video kaart geluids kaart en alles van me hardware automatich word geinstaleert (ALLEEN MET DE RECOVERYDISK EN NIET ZONDER )

is er een andere manier om me pc niet te laten instaleren met die disk

zo dat alles van me hard ware ook word geinstaleert

Je kan hem toch formatteren en vervolgens een gewone versie van xp erop zetten. Xp zal de meeste drivers voor je hardware wel aan boord hebben. De rest kun je dan wel downloaden.

Poekie

Uhm, meestal is het zo bij Packard Hell computers, dat er een verborgen partitie op staat met daar alle gegevens als drivers etc. Deze verborgen partitie wordt dan aangesproken door de cdrom. Dat was tenminste zo bij de laatste paar Packard Hell's die ik gezien heb. Als je deze bestanden dus weg gehaald hebt, zit er niet anders op om op de site van PB te kijken voor de laatste drivers voor XP.

Succes

Het beste kun je gewoon Verborgen en gewone partitie verwijderen en nieuwe partities aanmaken dit kan met MADBOOT of XFDISK

Zorg dat je eerst de juiste drivers van je hardware hebt.

Uiteraard moet je wel beschikken over een windows xp cd anders werkt het niet.

Geplaatst door SJJ
Het beste kun je gewoon Verborgen en gewone partitie verwijderen en nieuwe partities aanmaken dit kan met MADBOOT of XFDISK

Zorg dat je eerst de juiste drivers van je hardware hebt.

Check dan vantevoren of je de losse drivers voor al je hardware kan vinden op de site van Packard Bell...

Die partities kan je ook gewoon aanmaken bij de installatie van windows XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan