Win XP installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter femm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

femm

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Ik snap dat deze vraag ongetwijfeld eerder is gesteld. Maar ik hoop dat jullie mij willen helpen.

Mijn vader heeft een computer met Windows 98. Dit is nu onze 2de computer geworden. Omdat ik hier ook mijn verslagen op wil typen (anders zit ik de hele dag achter de enige computer met internet) wil ik XP erop zetten. Met een schone installatie. Dus dat wordt formateren. Maarja ik weet eigenlijk niet hoe dat moet.. Zou iemand mij stap voor stap willen en kunnen uitleggen hoe ik te werk moet gaan?

groeten fem

Is je vraag beantwoordt, gooi hem dan even op de status opgelost! :)

Nou zoals ik al bang was, ben ik niet gauw klaar..

Ik loop tegen een probleem aan.. (gelukkig nog niet geformateerd) Hij wil de CD-rom niet zien. Hij begint te draaien, maakt een raar geluid en stopt met zoeken. Zo kan ik de installatie dus niet doen.. Weet iemand wat dit kan zijn.. andere cd-roms doen het wel gewoon...

Ik was vergeten erbij te zeggen dat de cd-rom goed is, want hij wordt op de andere computer wel gezien..

hallo

Controleer is in bio’s of je cdrom boven je harde schijf staat in het tabblad boot. Zo niet doe het dan even dan moet het normaal wel lukken om in je bio’s te geraken moest je het niet weten moet zo. Zodra je pc opstart druk je op de knop del tot j in bio’s zit veel geluk. :thumb:

Ik Zal het proberen.... Stel dat het er niet boven staat..hoe krijg ik het er dan boven?? of spreekt dat voor zich.

hey

dat staat er normaal wel bij ligt er aan welke bios je hebt is altijd anders

Hij is nu bezig.. dat hielp dus.. bedankt..

Ik laat hem nog even op onopgelost staan totdat het me helemaal gelukt is.. Mocht het namelijk niet helemaal lukken kan ik altijd nog weer een andere vraag hier stellen.. staat alles lekker bij elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan