win XP mode en virtual pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Ik heb nu Win 7 ultimate 64 bits draaien.
Nu heb ik een tv kaart en die zou ik graag werkend willen krijgen in de 64 bits omgeving.
Zou het mogelijk zijn om die kaart via ( het te downloaden ) win XP mode aan het werk te krijgen ?
 
Want? Hij draait nu dus helemaal niet op W7?
Je kan dan inderdaad kijken of hij in XP ( virtual) wel werkt als hij het altijd gedaan heeft in XP.
Moet werken hoor.
 
Want? Hij draait nu dus helemaal niet op W7?
Je kan dan inderdaad kijken of hij in XP ( virtual) wel werkt als hij het altijd gedaan heeft in XP.
Moet werken hoor.

Nee die draait niet in win7 omdat win 7 64 bits is en die tv kaart is alleen geschikt voor XP.
Dus ik vraag me af of dat kan.
Ik zou uberhaupt wel eens willen weten of iemand met die XP mode heeft gewerkt.
 
En heb jij dan 32 bits XP software onder win 7 64 bits draaien, of werk jij met de 32 bits versie van win 7 ?
 
32bits software, kan prima op een 64bits systeem draaien. Ik heb hier ook Windows 7 Ultimate 64BIT met Xp-mode draaien, maar heb nog geen software in XP-mode te hoeven installeren.
 
Ik heb hier ook Windows 7 Ultimate 64BIT met Xp-mode draaien, maar heb nog geen software in XP-mode te hoeven installeren.

Zou je dat uit willen leggen?
Je hebt XP mode draaien, okay, maar tegelijk zeg je dat je nog niks in XP mode hebt hoeven installeren.
Het ontgaat me enigzins.
Misschien dat je iets duidelijker zou willen zijn.
 
Win 7 en XP Mode tegelijkertijd open/gebruiken mogelijk?

Heb al wel eea gelezen over XP Mode.
Maar kunnen de programma's in W7 zoals email, IE, Word enz gewoon open blijven en daarNAAST een XP Mode venster openen en gebruiken ?
Die uitleg heb ik elders nog niet gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan