Win XP naar Tablet versie mogelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Beste genieën,

Ik heb van mijn werkgever een nieuw speelgoedje gekregen. Een HP Elitebook 2730P. Een tablet pc dus. Toestel is standaard geleverd met een Win Vista. Hier zijn ze bij het bedrijf niet gek op en hebben dus een downgrade gedaan naar Win XP.... Alleen zijn de IT-jongens blijkbaar vergeten dat op een tablet PC.... inderdaad een Win XP Tablet Edition moet komen te staan anders heeft het toestel, mijns inziens, geen meerwaarde natuurlijk.
Mijn vraag is nu of de hele Win XP business edition eraf moet of dat de XP Tablet edition met een eenvoudige installatie bovenop de standaard XP kan geïnstalleerd worden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. :thumb:

Mieketie

Lees dit maar even en kijk even bij punt 13.

Hallo Mik,
Uit dit punt 13 uit je document raak ik niet veel wijzer: :confused:
'Windows Vista Business disk may be included for future upgrade if desired. To qualify for this downgrade an end user must be a business (including
governmental or educational institutions) and is expected to order at least 25 customer systems with the same custom image.'

Eerst hebben ze het over een Vista (?) upgrade en meteen daarna over deze downgrade. Begrijpe wie begrijpen kan. :D

Ik zal het speelgoedje maar aan de IT-jongens teruggeven en dat ze het maar zelf oplossen dan.

Tx 4 your input :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan