win xp niet opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hoi ik kan mijn comp niet gewoon opstarten krijg je blauw scherm maar is zo snel weer weg dat ik de foutmelding niet kan lezen en dan start hij de comp opnieuw op.
ik kan alleen via veilige modus er wel inkomen.
wat kan dat zijn hoe krijg ik dit weer goed.
alvast bedankt groetjes mike
 
Als je in de veilige modus kan komen, moet je een vinkje veriwjderen van "deze computer opnieuw opstarten".
Klik met rechts op "deze computer" en kies eigenschappen. Klik dan op de tab geavanceerd en hierna op de knop "Instellingen" van de opstart- en herstelinstellingen. Vink daar uit "de computer opnieuw opstarten"
Misschien krijg je nu een foutmelding te zien.
 
foutmelding

Hoi ik heb dat gedaan en dit komt uit het blauwe scherm.

er is een probleem gevonden. windows is afgesloten om schade teverkomen.

voer een systeemdiagnose uit met namegeheugen controle voer hardware uit...

technische fout:

stop: 0x0000007F (0x00000000 , 0x00000000 , 0x00000000 , 0x00000000)

ik had vorige week wel adware 6 er op gehad en zins dien gaf hij aan kan system32.exe niet vinden zoiets

wie kan me helpen?? alvast bedankt groetjes mike
 
Ik heb hetzelfde probleem, echter mijn melding is:

Er is een probleem opgetreden Windows wordt afgesloten om schade te voorkomen. Als dit de eerste keer is moet u chdisk uitvoeren en defragmentatie en nog iets over een virusscanner.

Verderop staan dan wat technische gegevens


Stop 0x000024 (0x0001902FA, 0xF7E3250C, CXFE3220C, 0xF8355731,
NTFS,sys.adress F8355731 base at F8333000, datestamp 3D6DE5C1.

Daarna stopt Windows vanzelf en gaat weer aan, maar dat zo ongeveer om de 5 minuten !!!!!
Het probleem van het om de 5 minuten opstarten is inmiddels verholpen, maar mijn pc blijft raar doen.

Met belangstelling kijk ik uit naar een antwoord
 
klopt

hoi ja bij mij geeft hij ook

Er is een probleem opgetreden Windows wordt afgesloten om schade te voorkomen. Als dit de eerste keer is moet u....

dan de

technische fout:

stop: 0x0000007F (0x00000000 , 0x00000000 , 0x00000000 , 0x00000000)

maar had vorige week al

kan system32.exe niet vinden

ik weet niet of dat inverband staat.

alvast bedankt groetjes mike
 
Ik heb nu al 5 keer opnieuw Windows XP geinstalleerd in 3 dagen, en nog steeds geeft de pc problemen, Alle update patches van Windows geïnstalleerd, fix tools van Symantec laten draaien, online via bitfinder mijn pc laten scannen en nog steeds zijn er problemen.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik kan je wel vertellen dat ik diegenen die virussen maken en verzenden nu even niet tegen moet komen, ik weet niet wat ik dan met hem of haar doe !!!
 
denk geen virus

Hoi ik denk de fout die ik heb dat dat geen virus is kan natuurlijk wel maar gok van niet. ja bent het cker met je eens de mensen die virusen maken cker niet grappig zijn.


alvast bedankt groetjes mike
 
hoe?

hoi mario sorry maar mijn engels is niet al te best maar kun je daar wat van downloaden voor of zoiets dergelijks?
kun je me helpen?

alvast bedankt groetjes mike
 
hoe?

hoi mario sorry maar mijn engels is niet al te best maar kun je daar wat van downloaden voor of zoiets dergelijks?
kun je me helpen?

alvast bedankt groetjes mike
 
heb ook stopfout. 0x0000007F (0x0000000D, 0x00000000, 0x00000000)

Volgens Microsoft heeft het iets te maken met de Intel-processor, maar Intel weet van niets.

Ben naar http://www.aumha.org/win5/kbestop.php#0x7f geweest, maar er wordt verwezen naar artikels, hotfixes en mogelijke updates op aanvraag die allemaal effect hebben op win2000. Zouden die fixes ook kunnen gebruikt worden bij XP?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan