win xp registertweaks?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
weet iemand leuke truckjes in windows xp? progjes waar wat mee te doen valt? iemand ideeen. of in ubuntu 10.10???

reden waarom ik dit vraag is omdat ik me een beetje verveel en het toch weekend is

Laatst bewerkt:
Dan is het de juiste tijd om eens de huisregels te lezen.
Vooral het stukje warez.

En op Google zal er best wel iets te vinden zijn.

oeps mag dit niet??

ik begon net zelf eigelijk ook al mijn twijfels bij te krijgen was de regels al weer eens aan het door lezen
ik neem aan dat je doelt op de reg hacks??

spijt me in ieder geval

EDIT: als het illigaal is waarom laat windows dat dan toe dat je in het register mag?

Laatst bewerkt:
ok die ga ik probeeren lijkt me leuk hoop alleen dat mijn pc dat ondersteunt (is redelijk oud ding)
heeft iemand verder nog ideeen om win xp sneller te maken mooier of iets in die trend

@ (een mod) kan het iets specifieker wat er nu niet mag. zijn registry aanpassingen illegaal?

Laatst bewerkt:
Lijkt me niet. Je kan misschien compiz fusion installeren als je pc dat aankan? op ubuntu

Het hier vragen naar illegale praktijken is niet toegestaan.
Of windows dit goed vindt is haar zaak.
Helpmij.nl wil het niet hebben.

Registertweaks zoals het aanpassen van de naam van de prullenbak is illigaal? dit lijkt me sterk want dit word ook behandeld in computermagazines.

Je kan in ieder geval iets best zinloos doen, maar voor xp versnelt het je opstart tijd: druk op: windows toets + r -> typ in: msconfig, dan ga je naar het tabblad: "Start up" en daar vink je alleen de echt benodigde dingen aan. Ik heb bijvoorbeeld allen dit er aangevinkt:
  • Besturingssysteem
  • M'n virusscanner (avast)
  • Realtek hd audio (Driver)

De vraag stelling is nu aangepast.
Dus is mijn eerste reactie nu misschien overdreven.

@luuknl ja dat heb ik ook wel afgevinkd maar ik vroeg me af of er nog meer trukjes waren
@puppie dus zo mag ie wel?

Titel maar aangepast en hacks omgezet naar registertweaks. Zo is het minder verwarrend.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan