win2000 copieren naar andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

freebutterflyx

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Ik heb nu een systeem met win98 op de 1e partitie van 1e HD en win2000 op 1e partitie van 2e HD. Win2000 is nog een vrij "proper" systeem. Kan ik deze win2000 copieren naar een andere partitie (2e op 2e HD) (om dan een beetje als testsysteem te gebruiken), in de boot.ini een regel toevoegen zodat ik dan een 2e win2000 systeem heb?

Of moet ik effectief win2000 een tweede maal installeren? En kan win2000 dan een tweede maal geinstalleerd worden zonder al te veel problemen?

kopiëren gaat niet, alle verwijzing in het register, de diverse programma enz moet je dan ook aanpassen, ondoenlijk.

Opnieuw installeren dus, dit kan probleemloos.

Helaas

Helaas heeft Tiborv gelijk, ik heb het al wel eens geprobeerd om een kaale geinstaleerde versie te copieren naar een ander plek maar (en wel logisch ook) het hele register en alle verwijzingen die worden aangemaakt worden gemaakt voor die partitie en niet voor een andere, dan zou je daarna alle verwijzingen moeten wijzigen handmatig, DIT WIL JE NIET.

grtjs jjw

Beste JJW,

Je hoeft niet na 1 maand nog met een bevestiging van tibors antwoord te komen.

Helemaal gelijk

Je hebt helemaal gelijk beste Mario maar ja als de vraag nog open staat denk ik gauw dat er nog geen duidelijk heid is voor de vraag.

Maar goed.....

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan