win2K sluit niet af...

• Onderwerp starter Onderwerp starter ojan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Ben Win2K op een atx systeem aan het installeren (asus bordje met een K6 2 450Mhz) maar deze sluit niet af. IPV af te vallen blijft hij op het scherm "u mag nu de computer uitschakelen" staan.

Heb dan in energiebeheer op het tabblad APM de APM ingeschakeld, en nu herstart hij gewoon ipv af te vallen...

HELP iemand???

Dank, johan

Met af te vallen bedoel je toch dat ie uitgaat en niet dat ie op die-eet is he:D?

Heb je in je bios ook een APM staan? Daar kan je vaak instellen wat er moet gebeuren bij afsluiten en opstarten.

Ik dacht dat dat altijd was bij oudere systemen. Had ik vroeger op mijn p2 233mhz met win98 ook.

heb eens in de bios gekeken, maar apm staat er niet in... Is een Asus A5P mobo... rev.1007

Vroeger stond er Win98 op en toen werkte dat wel perfect!

Geplaatst door ojan
Ben Win2K op een atx systeem aan het installeren (asus bordje met een K6 2 450Mhz) maar deze sluit niet af. IPV af te vallen blijft hij op het scherm "u mag nu de computer uitschakelen" staan.

Heb dan in energiebeheer op het tabblad APM de APM ingeschakeld, en nu herstart hij gewoon ipv af te vallen...

HELP iemand???

Dank, johan

Ja,ik heb dat ook met een van mijn Xp machines,en ben er nog niet 8ter wat het is,een BIOS instelling ofzo,of moet je dan je BIOS ff upgraden? Het gebeurd vaak bij oudere pc's,dat is mij wel opgevallen.Nieuwere hebben het niet.

win2k afsluiten

grappig heb ik ook gehad heb me eigen een bult gezocht maar heb wel een oplossing gevonden .
de fout die ik steeds maakte was dat als ik win2k erop zette dat ik de schijdf dan formateerde als ntfs dat was de fout als ik hem gewoon formateerde als fat32 was het probleem opgelost en sloot hij gewoon weer supersnel af hopelijk werkt dit ook voor alhoewel dat wel betekent dat je je schijf dus als fat 32 moet formateren en of dat het waard is moet je zelf beoordelen .

groetjes sonny en laat nog even weten of het heeft geholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan