Win32.Agent.pz HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommiee

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2008
Hallo,

Ik heb al een aantal keer met Spybot S&D gescand, en dan vond hij het bestand Win32.Agent.pz maar hij kan hem niet verwijderen??? Ik heb al op Google gezocht naar dit probleem en zie dat er veel mis mee kan gaan.

Mijn laptop (Acer Aspire 7520) die word steeds trager merk ik, en ik denk dat het daardoor komt. Wie kan me helpen dit bestand te verwijderen?

Tom

PS: Ik heb Windows XP Pro

Oei, als ik het programma wil installeren, krijg ik van Spybot ineens deze melding:

Categorie: Winlogon Notifiers
Wijziging: Waarde toegevoegd
Entry: !SASWinLogon

Wat moet ik doen, wijziging toestaan of wijziging weigeren?

Ok, heb gewoon toestaan gedrukt.

Maar helaas is hij nog niet verwijdert.. Er staat ook bij 5 entries.

Je kunt dit misschien beter in veilige modus (laten) verwijderen, kans dat het dan wel lukt is vele malen groter.

Hmm ik zei het eigenlijk een beetje verkeerd. SUPERAntiSpyware heeft hem neit gevonden. Wel 2 andere spyware en een Trojan :O... Die zijn wel verwijdert.

1. Hoe zet ik me comp in veilge modus, en wat is het nut daarvan?
2. Als hij in veilige modus zit, en ik doe in Spybot bij win32.agent.pz Repareer problemen, kan het dan geen kwaad? En lukt het dan wel om te verwijderen?

Alvast bedankt.
Tom

Zo, heb ook even kaspersky geinstalleerd, en die vond het bestandje ook. Maar kon er helaas noppes mee, omdat het bestand beveiligd is met een wachtwoord?

Ik hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan helpen voor dat me computer naar de ***** is!!

Tom

In veilige mode word windows minimaal gestart, dus bijna geen hard en software,
hierdoor is de kans groot dat je dan WEL die proggies kunt verwijderen omdat ze niet gestart zijn.
Je komt doorgaans in veilige modus door na je bios scherm op F8 te drukken (tappen)

Scces d'rmee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan