Hallo. Mijn pc viel regelmatig vanzelf uit,en gaf vandaag foutmelding van win32 dll kan module niet vinden. Nu duurt half uur eer ik computer krijg opgestart en valt steeds weer uit. Internet heb ik helemaal niet meer.Ik heb geprobeerd om pc via windows cd op te starten. Na enkele keren proberen was het eens gelukt en toen ik repareren aanklikte vroeg hij die administratie code. die was steeds ongeldig en na 3x verkeerde code moest ik hernieuw opstarten. Toen ik dan probeerde om op repareren te klikken zei hij dat pc geen harde schijfstations vond. heb hem toen half uur laten afstaan en terug geprobeerd en toen kon ik weer die administratie code ingeven,ma nog steeds ongeldig. Dus ik denk niet dat mijn HD stuk is.Als je dan probeert via veilige modus te starten krijg je niets. Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? o ja ik heb ook via mijn vriend zijn pc ccleaner gedownload en op usb stick gezet. Daarna op mijn pc geinstalleerd,maar die kan die niet openen omdat hij geen netwerkverbinding heeft. grtz
Laatst bewerkt: