hendricus
Verenigingslid
- Lid geworden
- 4 mrt 2002
Ik kom toch maar even langs want ik vind geen oplossing voor het volgende virus/trojaans paard:
AVG virusscanner zegt dat het gaat om een trojan horse PSW.Proagent.B in file c:\windows\CRSS.exe.
Housecall zegt dat het gaat om een geinfecteerd bestand ( 3 eigenlijk) c:\windows\mps.exe, c:\windows\iss32.exe en c:\windows\kdd32.exe en zegt kan niet deleten
Bitdefender ziet een geinfecteerd bestand c:\windows\fps.exe met Win32.Dumaru.B@mm. Vraagt om dat te mogen deleten en doet dat vervolgens
Tenslotte: windows.security.com 's online trojan horse scanner vindt niets!
Ik heb bij deze pogingen het system restore tijdelijk op non-actief gezet.
En oh ja: de genoemde c:\windows\ bestanden staan niet in mijn files : ( .
Wat merk ik: ik kan de pc niet meer uitzetten of restarten via start en dan dat keuzevenstertje. Bureaublad blijft gewoon actief
Het lukt wél als ik tijdens deze handeling de ctrl button ingedrukt hou!
vervelend paardje dus.
Wie oh wie weet hier raad?
AVG virusscanner zegt dat het gaat om een trojan horse PSW.Proagent.B in file c:\windows\CRSS.exe.
Housecall zegt dat het gaat om een geinfecteerd bestand ( 3 eigenlijk) c:\windows\mps.exe, c:\windows\iss32.exe en c:\windows\kdd32.exe en zegt kan niet deleten
Bitdefender ziet een geinfecteerd bestand c:\windows\fps.exe met Win32.Dumaru.B@mm. Vraagt om dat te mogen deleten en doet dat vervolgens
Tenslotte: windows.security.com 's online trojan horse scanner vindt niets!
Ik heb bij deze pogingen het system restore tijdelijk op non-actief gezet.
En oh ja: de genoemde c:\windows\ bestanden staan niet in mijn files : ( .
Wat merk ik: ik kan de pc niet meer uitzetten of restarten via start en dan dat keuzevenstertje. Bureaublad blijft gewoon actief
Het lukt wél als ik tijdens deze handeling de ctrl button ingedrukt hou!
vervelend paardje dus.
Wie oh wie weet hier raad?