Win32/FunLove.4070

Status
Niet open voor verdere reacties.

evocati

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik ben onlangs geinfecteerd door de trojan Win32/FunLove.4070:( . Ik kwam hierachter na de melding van file change door mijn avg virusscanner.Ik heb verschillende virusscanners laten draaien, maar geen enkele weet hier raad mee. Ze geven allen aan dat er een file change heeft plaatsgevonden. Ik heb vervolgens forums geraadpleegd en die zeiden: och, niks aan de hand...
Een week later bleek dus dat eer wel degelijk iets aan de hand was nml dat mijn snelle pc ineens liep als een vooroorlogse rekenmachine. Vooral de boot up ging heel traag. Ik ben gaan zoeken op web en toen bleek ik dus deze trojan te hebben. Ik heb allerlei anti spyware, anti hijack en anti malware etc etc laten draaien maar niks hielp. Gelukkig had ik een backup gemaakt en uiteindelijk heb ik dus het systeem hersteld met weinig verlies van belangrijke bestanden. Probleem opgelost! niet dus!

2 weken later kom ik bij mijn ouders(beide beginnende computeraars) en hielp ik ze bij het onderhoud. Tot mijn schrik zag ik dat ook hun geinfecteerd waren. Gelukkig hebben ze geen vertragingen in de boot up of tijdens gebruik van pc/internet. Maar ze hebben ook geen back up gemaakt waardoor als het mis gaat, veel belangrijke bestanden verloren gaan.

Een lang verhaal en bedankt voor diegene die de moeite heeft genomen om dit te lezen, :D maar mijn vraag is: wat moet ik doen om zonder systeemherstel deze trojan van deze computer te krijgen. Zoals gezegd heb ik verschillende programma's laten draaien waaronder: Norton av, AVG anti spyware en av, hitman pro en geen enkele wist het probleem op te lossen. Welke expert kan mij helpen?

Alvast bedankt voor de moeite!:thumb:

bedankt, ook namens mijn ouders....ben weer virusvrij:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan