Win32/Olmarik trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarvesh50

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Beste leden van de forum,

Ik zit erg in de problemen door een trojan.
Zie titel.

Ik heb een windows xp sp3
Een 1.6 GHZ procescor.
En 512 MB ram.

Ik trof deze pc onbeveiligd aan.
Ik probeerde nod32 erop te zetten dat ging niet vanwege deinstallatie fouten. Toen het wel geinstaleerd was kreeg ik dit.

Code:
23-12-2009 19:04:46	Startup scanner	file	C:\DOCUME~1\User\LOCALS~1\Temp\richtx64.exe	a variant of Win32/Kryptik.BIM trojan	cleaned by deleting - quarantined	P4\User

Ik krijg geen vervelende nep beveilingcentrum pop ups meer die zeiden dat ik hun antivirus moest kopen maar na het herstarten an de pc kreeg ik dit te zien.

Code:
23-12-2009 19:04:47	Startup scanner	operating memory	Operating memory	Win32/Olmarik trojan	unable to clean	P4\User

Ik probeerde malware bytes te installeren.
Dat ging helaas niet vanuit mijn usb stick via internet explorer wel nadat ik na donlaod uitvoeren drukte maar malwarebytes starte niet wel nadat ik in de instalatiemap mbam.exe naar mbam.com veranderde.

Ik heb spyware doctor gebruikt die trof 122 infecties aan maar niet de Win32/Olmarik trojan.

Ik heb er naar gegoogled maar als wat ik vond was nogal beschreven bij bepaalde situaties of de fix gold alleen voor de pc waarover het ging. Maar ik heb nu wel hulp nodig. Ik post ook zo ff een Hijak logje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan