Win32/parite

Status
Niet open voor verdere reacties.

venice

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Ik heb een trial versie van Norton geprobeerd, toen de 15 dagen om waren heb ik een versie van AVG gedownload. Deze heeft mijn pc gescand en nu blijken er virussen in wel 500 bestanden te zitten. Het Win32/parite virus. De bestanden kon ik in quarantaine zetten, maar dit houdt nu wel in dat ik bv office niet meer kan gebruiken. En dat is dan nog maar een van de programma's die niet meer werken. Het virus zit werkelijk overal in. Weet nu ff niet meer wat ik moet doen. Ik heb Windows XP als besturingssysteem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes
Venice

Je kan een systeemherstel doen.
Laat ook adaware eens draaien en mogelijk ook ccleaner.

Hmm:confused: dat virus had ik ook een keer...
Het heeft mijn hele pc naar de !@#$%^&* Geholpen:D
het kopierd zich door heel je systeem :( na dagenlang scannen,
en verwijderen kwam ik op een andere virusscan van BitDefender
Messchien helpt dat wat?
Hij kopierd ook allemaal bestandjes die heel groot kunnen worden en je pc helemaal vol kunnen maken,
kijk maar eens in C:/Program Files/Iets? staat er een soort bestanden in met een letter en 01/02.03 enz?
Trouwens ik had eerst ook Norton Antivirus 2003 (2-3-4 jaar geleden) die zag P.Parite ook niet..

EDIT: Win32 ook wel Pe?.Parite kan toch in verschillende varianten komen A/B of C? de meeste zijn A op je systeem minder zijn B en 2 ofzo zijn C de hardnekkigste

Grtz 46:rolleyes:

Zie hier een mooi en handig linkje om het virus te verwijderen: Removal Tool

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan