win34.tmp.exe hoe te verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorn89

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Hallo,
Ik heb 2 trojans op mijn laptop win34 en win77.tmp.exe. Hoe moet ik deze verwijderen?
Als ik ze opzoek in de windows map en delete click geeft ie een schermpje met acces denied. Ook doet mn internet explorer het niet en als ik ad-aware laat draaien crasht ie na een tijdje en geeft een fatal error. Ik heb de hexadecimale code van de error niet opgeschreven maar als dat moet dan doe ik het nog wel even.

Alvast bedankt,
Jorn.

probeer het in veilige modus nog een keer.
heb je geen virus scanner ?
of ewido security suit die werkt ook

norton internet security staat ook altijd aan
Om windows in veilige modus te starten moet je dan op f8 drukken als ie opstart?

Laatst bewerkt:
die heb ik er af gedonderd :P laat toch te veel nog door
probeer kaspery zie een wereld van verschil ook in pc load.

Aha ik heb net de computer gekocht bij okepc bergum en volgens mij zetten die normaal Kaspersky erop maar ik heb er dus Norton opstaan :S. We hebben op onzer andere computer een Norman antivirus programma gekocht dus miss dat ik als ik hun mail ik die key ook voor mn laptop kan gebruiken.

Loop ik ook risico via het netwerk?

Laatst bewerkt:
als je net werk niet is beveiligt dan dus wel :thumb: :thumb:

Ewido heeft ondertussen 27 gevonden waaronder 2 high risk trojan.dialer.qs en dialer.playgames.I

Wat is beter om spyware te verwijderen? 1 programma zoals ewido of meerdere zoals hitmanpro 2 gebruikt?

Laatst bewerkt:
Hitman pro veroorzaakt meer ellende dan het oplost ,advies is dus NIET gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan